Kumpi: podet viikonlopun ajan flunssaa yksin vai perheen kanssa?
Oli viikonloppuna tarkoitus tänään lähteä sukuloimaan miehen vanhemmille. Nyt mulle on tarjottu mahdollisuutta valita: lähdenkö mukaan vai jäänkö kotiin yksin flunssaisena. En osaa päättää, joten mitä te tekisitte?
Kommentit (8)
Veemäisen anopin voisin mennä tartuttamaankin... Mutta muuten jäisin suosiolla kotiin potemaan ja jättäisin vierailut muuhun ajankohtaan.
Vierailija kirjoitti:
no et mene tartuttaan muita
Anoppilassa tiedetään että olen kipeä, niilläkin on appi lenssussa. Todennäköisesti olen sieltä tautini saanutkin. Jos he olisivat terveitä, en edes harkitsisi menemistä.
Ap
Mikä on oma olo? Onko matka pitkä ? Voiko siellä levätä vai pitääkö osallistua? Onko paikalla ihmisiä, joille flunssaan sairastuminen on riski ( esim. vanhukset, sairaat, pikkuvauvat)? Itse jäin kotiin potemaan juuri e.m. syistä: kehnohko olo, pitkä matka, paljon ohjelmaa ja paikalla henkilö, jonka leikkaus lykkääntyisi flunssan takia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on oma olo? Onko matka pitkä ? Voiko siellä levätä vai pitääkö osallistua? Onko paikalla ihmisiä, joille flunssaan sairastuminen on riski ( esim. vanhukset, sairaat, pikkuvauvat)? Itse jäin kotiin potemaan juuri e.m. syistä: kehnohko olo, pitkä matka, paljon ohjelmaa ja paikalla henkilö, jonka leikkaus lykkääntyisi flunssan takia.
Ei ole mitään noista, osallistua ei tarttisi muuten kun olla ruoka-aikaan pöydän ääressä :) . Lapset ovat 9 ja 11 niin ymmärtävät että olen kipeä.
Yksin ollessani mun tarttisi hommata ruokani ja mietin käykö aikani pitkäksi...
Jäisin kotiin sairastamaan tietenkin. Jos edes jaksat harkita pakkaamista ja matkustamista, et ole kipeä.
Itse menisin sinne missä perhe on.