Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan todella mokannut töissä? Miten pääsit siitä yli?

Vierailija
05.02.2016 |

Eilen tuli töpättyä töissä ja nyt oksettaa ajatuskin töihin menosta vaikka tiedän, että varmaan muutkin mokaa ja aika auttaa unohtamaan. Oletteko te mokanneet joskus?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin kerran esitelmän kansainväliselle yleisölle housunvetoketju auki. Oon myös kerran käynyt huutamassa isommalle pomolle ja käskenyt sen ottaa selvä tehtävistään (oisin ehkä ollut asiallisesti oikeassa, omasta mielestäni, mutta esitystapa oli moka - silloin vain paloi hihat)

Kaveri sähläsi kerran puolessa minuutissa pilalle 400 000 euron edestä terästä.

Mikäs näissä. Ei auta jäädä nolostelemaan kun on muutakin tekemistä. Eteenpäin vaan.

Vierailija
2/6 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meinannut polttaa työpaikkani. Pomo soitti klo 05 aamulla,että työpaikallani on tulipalo,olin unohtanut erään laitteen päälle. Luojan kiitos suuremmilta vahingoilta säästyttiin ja asia selvitettiin puhumalla johtoportaan kanssa. Jatkossa tarkistin laitteet lähtiessäni useaan otteeseen,muuten moka unohtui eikä siintä enää puhuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran rikoin omaa huolimattomuutta kalliin laitteen töissä ja hävitin työpaikan avaimen jonka olin saanut samana päivänä, se oli kyllä kamalaa ja firmalle tuli siitä monen sada lasku ☹ mua niin hävetti, mutta ajan kanssa se unohtu ja pääsin siitä yli.

Vierailija
4/6 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin väärälle potilaalle peräruiskeen. Sama huone, viereiset pedit. Huomattiin kirjauksista.. potilas suhtautui asiaan onneksi huumorilla tyyliin "eipähän pöntöllä ahista".. kyllä hävetti silloin nuorta tyttöä, nyt jo nauran asialle :D

Vierailija
5/6 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnistunut tekemään pienen pilkkuvirheet ja se maksoi firmalle n.25.000eur

Harmitti toki, mutta eihän sitä kukaan tahallaan virheitä tee.

Ymmärtäväisiä olivat johdossa ja elämä jatkui....

Vierailija
6/6 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahingossa rikkonut työpaikan omaisuutta melkein neljän tonnin edestä, ollut laskuhumalassa töissä pitkän illan jälkeen, aiheuttanut oikosulun, tapellut kollegan kanssa ja lähtenyt kotiin jo aamusta sanomatta kenellekään mitään, varmaan sadat kerrat sanonut jotakin tyhmää ja olenpa jopa pannut naimisissa olevaa työkaveria. Ja silti olen samassa työpaikassa ja Luojan kiitos järkiintynyt viimeisten 15 vuoden aikana. Häpeämisen määrä ei voi enää tietyn rajan jälkeen kasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi