Haaveilen toisesta miehestä
Siinäpä se. Olen hieman alle 40v. perheenäiti ja haaveilen jatkuvasti läheisestä työkaveristani. Olemme jo vuosia tehneet vaativaa työtä yhdessä, olemme hyvin läheisiä, jaamme toistemme ajatukset ja arvomaailman. Olemme ihan kuin tarkoitetut toisillemme ja tiedän hänenkin tuntevan samoin. Mutta olen tosiaan naimisissa ja meillä on kaksi pientä lasta. Mieheni on ihana, kiltti ja sivistynyt, kuten myös työkaverini. Ainoana erotuksena on se, että mieheni työskentelee täysin eri alalla ja hänen näkemyksensä moniin asioihin poikkeaa täysin omistani. Olen itse kiltti ja tunnollinen. En koskaan voisi rikkoa lasteni perhettä enkä loukata miestäni, mutta en saa rauhaa näiltä ajatuksilta työkaveriani kohtaan. Hän on kaikkea sitä, mistä olen aina unelmoinut. Mutta ei omassa mielessäkään mitään merkittävää "vikaa" ole ja lapsille haluan hyvän ja vakaan elämän. Mitä te tekisitte tilanteessani?
Kommentit (3)
Laitat vaan kuule persettä jakeluun. Kyllä se siitä.
Pystyisittekö tekemään töitä vielä yhdessä, jos olisitte myös pari?
Totta kai jättäisin ihana, kiltin mieheni, lasteni isän ja lähtisin tuuliajolle tämän toisen miehen kanssa.
Daa. Tuolla kysymyksenasettelulla ei ole kuin yksi vastaus. Olisit nyt edes muodon vuoksi vähän mollannut miestäsi niin olisit voinut saada toisenlaisiakin vastauksia.