Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri teki oharit. Miten päästä yli mielipahasta?

Vierailija
04.02.2016 |

Oli alustavasti sovittu yhteisestä tekemisestä huomiselle. Olin varannut päivän siihen, ettei ole muuta menoa. Ja muutenkin vähän valmistautunut, hommannut tarvikkeita. Nyt selvisi, ettei kaverille käykään. Ei selitellyt kummemmin, joten varmasti tullut tärkeämpää menoa. Olin kuitenkin varmistellut asiaa alkuviikolla ja silloin suunnitelmat vielä piti.

Miten päästä yli mielipahasta. En nyt minään parhaana kaverina ole ennenkään pitänyt, mutta ei tää kivalta tunnu. Antakaa jotain ajatusmalleja, jotka piristäisi mieltä!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaista se elämä kuule on, että joskus tulee suunnitelmiin muutoksia. Melkosen heikoissa kantimissa on hommat, jos tällaisesta tulee niin kova mielipaha, ettei yli tahdo päästä. 

Vierailija
2/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, kirjoitin sitten, että huomiselle. Mutta tänäänhän on vasta torstai. Tarkoitin siis lauantaita. Mutta sillä ei nyt tarinan kannalta taida olla suurta merkitystä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sellaista se elämä kuule on, että joskus tulee suunnitelmiin muutoksia. Melkosen heikoissa kantimissa on hommat, jos tällaisesta tulee niin kova mielipaha, ettei yli tahdo päästä. 

No onhan ne hommat heikoissa kantimissa. ap

Vierailija
4/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen sä ap oot? 5?

Vierailija
5/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen sä ap oot? 5?

Joo henkisesti aika lähelle tuota. ap

Vierailija
6/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ihmisistä ei voi luottaa. Minulla on ystäviä, jotka tulevat paikalle silloin, kun on sovittu.

Minulla oli ystäviä, jotka vaihtoivat suunnitelmia viime tipassa. Emme enää pidä yhteyttä.

Olen pahoillani siitä, että sinulla on (tai oli) tuollainen tuttu.

Vierailija
7/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin. Kyse oli vaan mun vanhemmista. Onhan se iso pettymys ja sulla on lupa tuntea mielipahaa! Anna itelle aikaa käsitellä se asia ja sen jälkeen jatka eteenpäin. Mulla kesti viikon loukkaantuminen, nyt taas kaikki ok. Tsemppihali <3

Vierailija
8/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohareitten teko on niin nykypäivää. Ei välitetä vaikka toinen on kuinka valmistellut tapaamista. Toki se harmittaa. Mutta nuo jotka vähättelevät mielipahaasi, ovat juurikin sellaisia  jotka pettävät.

Vierailija
9/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä tyyppisestä tekemisestä oli kyse ja mikä oli kaverin syy. Jos kaverille tuli yllättävä este niin tottakai harmittelisin, että suunnitelmat menivät mönkään mutta muuten en olisi moksiskaan. Ehkä tarvikkeita voi käyttää jonain muuna kertana? Jos taas olit esim. hankkinut kaupasta valmiiksi kaverisi lemppariruokaa:strutsin ulkofileepihvejä 50e/kg ja kaverin syy oli luokkaa siivoaminen, laiskuus tai baareilu niin en enää näkisi vaivaa ja kutsuisi kaveria kylään.

Vierailija
10/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset yksinkertaisesti vain sano ystävällesi, että tuli paha fiilis asiasta? Ainakin hän ilmoitti ns ajoissa, kaksi päivää aiemmin. Jos ei tästä voi ystävälle sanoa, niin herää kyllä kysymys millä tasolla se "ystävyys" onkaan?

Vierailija
11/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva vaikka aikuiseksi!

Vierailija
12/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että tsemppareitakin löytyy! ap

Vierailija
13/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkkaamalla ja grillaamalla (essu päällä jos yhtaikaa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi