Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa noloimpia seksi kömmähdyksiänne :D

Vierailija
04.02.2016 |

Aloitan; olin aikeissa menettää neitsyyteni 15-vuotiaana eräiden kotibileiden jälkeen pienessä humalassa. Minulla oli silloin vakituinen poikaystävä jonka kanssa oltiin seurusteltu jonkun aikaa. No, siinä kun äherrettiin vaatteita pois jne, aloin kyselemään kondomeja. Poika vastas että ei ole, mutta hän voi hakea keittiöstä pakastepussin ja käyttää sellaista. No se oli molempien eka kerta niin ei ollut liiemmin kokemusta joten eikun pakastepussi ruttuun peniksen päälle ja survomaan. Voin sanoa että touhu loppui aika lyhyeen, jokainen osaa varmaan kuvitella miltä sellainen litran muovipussi tuntuu vehkeen ympärille käärittynä :DD vieläkin yli kymmenen vuoden jälkeen naurattaa aina kun muistan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin?? Toivottavasti pilailet.

Vierailija
2/14 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vastaavanlaista ketjua joskus Demissä, ja siellä joku sanoi että oli vahingossa pieraissut poikaystävänsä naamaan kun poikaystävä oli jalkojen välissä touhuamassa. Ja reaktio: ಠ_ಠ

Vierailija
4/14 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana repesin :D mulla oli varmaan tää perus että pierasin kesken seksin... Ja ei ollut mikään pieni vaan kunnon töräys :D ja olin vielä perse poikakaveriin päin... Ekoja kertoja kun seksiä harrastettiin niin noloahan se oli :D onneksi poikakaveri otti huumorilla, minä en niinkään..

Vierailija
5/14 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi mennä ostamaan kondomeita, joten kiitän suuresti pakastepussivinkistä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
6/14 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pilaile, ihan tosi tarina :D ap

Vierailija
7/14 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydettiin yhdessä minun 2 viikkoa aiemmin kadonnut tampponi. Oli muuttunut melkein tunnistamattomaksi ja aluksi vielä luulin että se oli joku minun osa/kasvain. Poikaystävä vielä sanoi "älä nyt kauhistu mutta sinulla on täältä irronnut jotain" . Sitten aloin itkemään ja lopulta kun tajusin sen olevan käytetty vetinen limainen maatunut tamponi itkin myös mutta se itku muuttui kauhuitkusta häpeäitkuksi. Ai kauheeta terkut vaan eksälle!:D Olin silloin vielä nuori ja oltiin seurusteltu vasta muutama kuukausi....

Vierailija
8/14 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hupsisss kirjoitti:

Löydettiin yhdessä minun 2 viikkoa aiemmin kadonnut tampponi. Oli muuttunut melkein tunnistamattomaksi ja aluksi vielä luulin että se oli joku minun osa/kasvain. Poikaystävä vielä sanoi "älä nyt kauhistu mutta sinulla on täältä irronnut jotain" . Sitten aloin itkemään ja lopulta kun tajusin sen olevan käytetty vetinen limainen maatunut tamponi itkin myös mutta se itku muuttui kauhuitkusta häpeäitkuksi. Ai kauheeta terkut vaan eksälle!:D Olin silloin vielä nuori ja oltiin seurusteltu vasta muutama kuukausi....

Sori, mutta etkö edes haistanut, että sisääsi on jäänyt jotain? Mulla jäi kerran tamponi melkein koko päiväksi ja muistin sen vasta illalla aikani ihmeteltyäni, miksi haisen ihan raadolle.

Vierailija
9/14 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkulämmittelyssä kaulaa suudellessa pääsi pitkä röyhtäys.

Vierailija
10/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihan seksin aikana tapahtunut kömmähdys eikä noloa, kun ei kukaan tiennyt, mutta siihen liittyen kuitenkin. Käytettiin yhdynnässä (ulkona) kumia ja jossain vaiheessa huumaa se oli lähtenyt pois, ei löytynyt siitä lähimaastosta joten ei sen kummemmin käytetty aikaa etsimiseen. Tauti- tai raskauspelkoakaan ei sinänsä ollut, koska menkat oli juuri alkamassa ja suhde oli vakkari.

Menkat alkoivatkin sitten seuraavana päivänä ja pyyhkiessä tunsin jotain kovahkoa, outoa paperin läpi alapäässäni. Ei jumalauta kun säikähdin, nappasin peilin ja kurkkasin, siellä roikkui joku verinen läpikuultava möykky ja repesin itkemään (olin yksin kotona), pelkäsin jotain kasvainta tai vähintään kohdun ulostulemaa... Nousin ylös ja säntäilin ympäri asuntoa itkien huutoitkua, mitä teen, soitanko ambulanssin, se ois varmaan liioiteltua, äidille en todellakaan voi soittaa (olin nuori, siihen aikaan soitin kaikista ongelmistani äidille), en voi tämä möntti jalkovälissäni lähteä mihinkään päivystykseen tai gynelle... Istahdin takaisin pytylle sitä ihmettelemään ja kammoksumaan - kunnes se sitten putkahtikin pyttyyn, huuhtoutui siellä puhtaassa vedessä ja tajusin, et se oli se eilen kadonnut kortsu.

Hätäitku vaihtui nauruitkuksi. Oli elämäni onnellisimpia hetkiä. =)

Vierailija
11/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kurkotin sängystä kortsua pöydältä ja tipuin sängystä, hieman nauratti :D lisäksi kortsusta tuli mieleen että yks aika nolo oli kun koira oli käyny penkomassa roskista ja lenkillä teki kakan ja lopuksi tippui takapuolesta kortsu kakan päälle o.O

Vierailija
12/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus pierunpöräykset ja röyhtäykset on päässyt aktin aikana. :D Kerran eksän kanssa suuseksi päättyi ikävästi, sillä yksi pitempi munakarva jäi tosi pahasti kiinni huulikoruuni ja repäisin karvan vahingossa tosi kivuliaasti irti :|

Vierailija
13/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei ole itselleni nolo mutta kerran baarin jälkeen ihan ympäri kännissä tultiin vakkaripanoni kanssa luokseni yöksi.

Harrastettiin tietysti seksiä joka kuitenkin loppui lyhyeen:

Luulin ensin, että tältä mieheltä tuli vain järkyttävän paljon spermaa hirveällä paineella, kunnes totuus aika pian valkesi.

Mies vaan tokasi "Olis vissii pitäny käyä kusella eka" ja lähti muina miehinä vessaan.

Minä ainakin sain siitä tosi kivan tulehduksen ja oli kyllä entinen vakkaripano sen jälkeen.

Vierailija
14/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä ei ole itselleni nolo mutta kerran baarin jälkeen ihan ympäri kännissä tultiin vakkaripanoni kanssa luokseni yöksi.

Harrastettiin tietysti seksiä joka kuitenkin loppui lyhyeen:

Luulin ensin, että tältä mieheltä tuli vain järkyttävän paljon spermaa hirveällä paineella, kunnes totuus aika pian valkesi.

Mies vaan tokasi "Olis vissii pitäny käyä kusella eka" ja lähti muina miehinä vessaan.

Minä ainakin sain siitä tosi kivan tulehduksen ja oli kyllä entinen vakkaripano sen jälkeen.

Siis... Kusi sun sisään? Hyi helvetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan