Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko sinäkin masturboidessasi aina miestäsi? Vai jotain muuta?

Vierailija
04.02.2016 |

Vaimo sanoi että aina yksin ollessaan kun masturboi niin ajattelee minua. Oli todella kiva kuulla. Uskon että puhuu varmasti totta ei ollut mitään tarvetta valehdella (sanon siksi että jos joku nyt alkaa väittämään että muka valehteli minulle).

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, niin sen täytyy olla. Tottakai ajattelee sinua, ehdottomasti!

Vierailija
2/39 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jotain muuta. Sooloiluun käytän fantasioita ja miehen kanssa ollessa olen myös hengessä miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
4/39 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina lisänä mielikuvia muista ihmisistä. Pätee myös silloin kun on joku tosi kuuma tyyppi, jonka kanssa olen juuri alkanut olemaan.

Vierailija
5/39 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä miestäni ajattele.

Vierailija
6/39 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ajattele miestäni, vaikka miksei joku niinkin voi tehdä. Mutta miksi joutuu masturboimaan? Ette asu yhdessä?

Vierailija
7/39 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen panoani, johon olen ihastunut mutta joka ei välitä minusta. Ajattelen muitakin juttuja, erilaisia kuvitelmia ja asetelmia - ja aina sinne ilmestyy joku E:tä hyvin paljon muistuttava keksitty henkilö, ellei hän itse! Tämä on henkisesti aika musertavaa, joskin jollain tavalla myös huvittavaa, koska HALUAISIN kiihottua mistä tahansa muusta. Tulen myös mustasukkaiseksi, kun hän fantasioissani - ja varmaan todellisuudessakin - panee muita tyttöjä.

Vierailija
8/39 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen John Lennonia.

Vierailija
9/39 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ajattele miestäni masturboidessani,en edes hänen kanssaan pannessani.Ja kuka muka ei masturboi,jos saa seksiä partneriltaankin?Molempi tapa parempi..

Vierailija
10/39 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun fantasioissani oli vuosikausia psykologisia sadomasokistisia elementtejä (pettämisen tematiikkaa muun muassa). Se ei ole tervettä ja hyväksi, ja siksi lopetin sen väkisin. Jos en saanut muunnettua fantasiaa moraalisesti hyväksyttäväksi, ohitin itsetyydytyksen alkamalla tehdä jotain muuta. Kun olin jatkanut tätä muutaman kuukauden, sadomasokismi alkoi hellittää otettaan. Nykyään en enää alistu perversseihin fantasioihin ollenkaan.

Vierailija
11/39 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin miestäni viimeksi ihan suhteen alussa, kun oltiin ehkä oltu noin 2 kk yhdessä. Nykyisin ajattelin aika usein exiä, vaikka en heitä ikinä oikeasti enää haluisi panna. Joskus myös ajattelen ihan random miehiä.. joskus jopa jotain vanhoja miehiä tai ihan laitapuolenkulkijoita.. Nämä siis ovat ihan vain fantasioita..en ikinä haluaisi toteuttaa! Uskon että vaimosi ei henno kertoa sinulle totuutta.. ;) ..en ole kuullut, että kukaan nainen haaveilee masturboidessaan aviomiehestään.

Vierailija
12/39 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ajattele miestäni.

Vierailija
13/39 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele. Ihan muita juttuja.

Vierailija
14/39 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele ikinä ketään henkilöä, ennemminkin sitä tunnetta ja itseäni. Ehkä joskus jotain tarinoita.

Vierailija
15/39 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika musertavaa. Kukaan tähän mennessä ei ole fantasioinut miehestään. Onko niin että nämä eivät vain vastaa tähän. Luulen että aika moni mies kuitenkin ajattelee omaa vakipanoaan, on se sitten vaimo tai tyttöystävä.

Vierailija
16/39 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen aina yhtä PUA-kusipäämiestä, jonka kanssa petin omaa miestäni. Aina.

Vierailija
17/39 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ajattelen! Mies ensinnäkin on mielestäni seksikkäin pakkaus, johon olen kuunaan törmännyt. Lisäksi seksi on aina ihan taivaallista, mutta kun itse haluaisi joka päivä, niin silloin tulee välillä turvauduttua itsetyydytykseen. Sitä paitsi itsetyydyttäminenkin on mukavaa, joten mikä ettei. Fantasioin aina, että mies ottaa ihan väkisin ja alistaa. Tapahtuu sitä joskus seksin ohessakin, mutta mies ei kehtaa alistaa minua niin "rajusti" kuin haluaisin, mutta fantasioissani homma menee niin kuin minä haluan. Ei itsetyydytys sulje seksiä pois ihmiset..

Vierailija
18/39 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En masturboi. Se on likaista, saastaista. Hyi helvetti teitä!

Vierailija
19/39 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että aika moni mies kuitenkin ajattelee omaa vakipanoaan, on se sitten vaimo tai tyttöystävä.

Aika moni, eli ne joiden pano on alle 25-vuotias.

Vierailija
20/39 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En useinkaan ajattele erityisesti mitään muuta kuin sitä mitä olen tekemässä ja sitä miten siitä parhaiten nautin, mikä tuntuu hyvälle. Jos nyt joskus ajattlen henkilöa niin ajattelen silloin miestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi