Kasvaako muilla kielessä mustia karvoja?
Olen huomannut tässä 40 ikävuoden lähestyessä kielessäni outoa piikikkäitä mustia karvoja. Onko normaalia? Olen yrittänyt saksia niitä pois, mutta kasvaa aina takaisin. Karvat ovat noin 3 mm pituisia ja häiritsee kovasti, kun ne kutittavat kitalakea. En uskalla mennä lääkäriin. Onko minulla syöpä tai jokin sairaus? Olen todella peloissani. En uskalla kertoa kenellekään tuttavalleni.
Kommentit (15)
Kunnon karvakieli! Eipä ole ikinä tullut partakieltä vastaan? Varmaan hyvä nuolla persettä?
Ihan normaalia, kun unohtaa ottaa lääkkeet.
Ei ole muualle kuin kieleen kasvanut karvoja. Olen 38 vuotias nainen. En todellakaan laita kuvaa, joku vielä tunnistaisi kieleni, kun minulla on aika huomiota herättävä kielikoru.
Katso netistä karvakielisyys . On ihan oikea "tauti ".
No sinä olet varmaankin tupakoitsija? Noin voi nimttäin käydä tupakoivalle.
Ja tää viesti ei siis ole mikään huuli. Voitte googlata.
Syön usein aamulla kiiwin ja voi olla, että siihen on jäänyt vähän kuorta. Lähteehän pois. Voi myös johtua tupakasta, olen polttanut 10 vuotiaasta asti.
Yyyyh hyi yäk. Miksi menin googletteleen. Hyvä etten syliini oksentanut.
Googletin karvakielisyys ja ei löydy mitään näin kamalaa kuin minun kieleni!!!! Mitä teen ?
no googleta erillisinä sanoina: karva kieli
Mulla on tullut ns "viiksikarvoja" mutta tuo sinun kielikarvoitus ei kyllä kuulosta normaalilta! Onko muualle ilmestynyt karvoitusta? Minkä ikäinen olet, vaivaako vaihdevuodet?
T. Huolestunut -59