Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisin mies, mun unelma-ammatti olisi satavarmasti roskakuski

Vierailija
04.02.2016 |

Kun tätä meidän omakotialueen roskakuskin työtä seuraa, niin se vaikuttais just mun unelmatyöltä.

Helppoa, kipata vain roskia kyytiin ja itsenäistä, sais vaan ajella paikasta toiseen ilman suurempia ihmiskontakteja.

Mä tykkäisin! ♡

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi olla naisena unelma-ammatti?

Vierailija
2/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät pahasta hajusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sua kouluttautumasta roskakuskiksi? Tiesithän, ettei sitä rattia sentään peniksellä pyöritetä vaan ihan käsillä. Jos ne sulta löytyy, olet kelvollinen roskakuskiksi. :)

Vierailija
4/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät pahasta hajusta?

Roskathan on siististi roskapusseissa ja raikas ilma siellä nyt on tyhjennellä niitä roskiksia. Ei kait ne roskien haju niin tartu ihmiseen. Ja jos tarttuu, niin onhan suihku ja pesukone keksitty. Ap

Vierailija
5/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi olla naisena unelma-ammatti?

No haevemmin mä naisia oon roskakuskeina nähny. Ja mä ite oon aika pienikokoinen, joten tän kokoselle naiselle se varmaan olis aika raskasta työtä.

Mä pidän sitä raavaiden miesten työnä. Mutta tuon työn suomaa vapautta rakastaisin! Ap

Vierailija
6/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin on enimmäkseen Molokeja, niitä ei tarvi liikutella mihinkään, laitetaan vaan koukku kiinni ja kone hoitaa nostelun. Että ihan varmasti nainenkin pärjää. Ja jos haba ei riitä, ratkaisu on salillakäynti eikä sukupuolen vaihtaminen.