Voiko naapuri kuulla PIERUN äänen?
Kommentit (17)
Toivottavasti kuulee! Yritän aina pieraista kovaa, vaaranahan siinä hommassa on että tulee varren kanssa. Palkinto, että naapuri kuulee, on kuitenkin riskin arvoinen.
Asuin kerran puutalossa, jossa jopa yskiminen kuului seinän läpi, varmasi pierukin. :)
Kun tosimies töräyttää, sen havaitsee jopa seismologian laitos. Magnitudi 5,5 on vielä aika kevyttä.
Tässä paskakopissa, jossa tällä hetkellä asun kuuluu puhekin naapurista. Samoin yskiminen, pierut ym. Pakko alkaa suunnitella muuttoa, ahdistava luukku.
Meillä kuuluu vessan putkistoa pitkin jos naapuri töräyttelee pytyllä.
Voi kuulla, mun sukulainen asuu Helsingin keskustassa vanhassa talossa ja tosiaan kuuluu, kun naapuri piereskelee. Noloa!
Toivottavasti mun naapuri ei kuule mun ribberutinaa :s
Kun noita jysäyttää niin se ei totisesti ole mikään kamelin pieru!
Riippuu varmaan talosta. Tässä paperiseinämökissä ainakin kuuluu yöllä naapurin kuorsaus ja piereskely meidän makuuhuoneeseen, en haluu edes ajatella, mitä meidän makuuhuoneesta kuuluu sinne....:D
Minä ainakin kuulen naapurin paukut 😣
Kyllä voi. Jos puheääni ja yskiminen kuuluu, niin kuuluu töräytyksetkin.
Miksi nämä seinät on kuin pareria eli kuuluu.
Kun kovapintaista tuolia vasten töräyttää niin luulis kuuluvan. Tai vessassa kannattaa pyllistää kohti ilmanvaihtorööliä:-D
Vierailija kirjoitti:
Meillä kuuluu vessan putkistoa pitkin jos naapuri töräyttelee pytyllä.
Voi kuulla. Alakerran mummo pieree niin perkeleesti. Oikein sellainen kauan "soiva" pieru kankkujen välistä.