Onko 163cm ja 69kg nainen lihava?
Kolmekymppinen, ei juurikaan harrasta liikuntaa.
Kommentit (30)
Kyllä on! Itse olen 163 cm ja 52 kg, enkä haluaisi yhtään enempää kiloja
Eka ajatus oli että on, koska itse olen 10cm pidempi ja painan 10kg vähemmän enkä ole erityisen hoikka.
On lihava. Olen itse suunnilleen saman mittainen ja jos paino nousisi tästä noihin lukemiin, niin näyttäisin aivan kamalalta pullasorsalta.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen, ei juurikaan harrasta liikuntaa.
Etkö itse osaa päätellä kun muilta pitää kysyä?
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Tietenkin on, mutta palstan läskeiltä sitä ei kannata kysyä. Lihavuus kun johtuu ruumiinrakenteesta ja joka toisella lihaksista! Haloo taas!!!
Onko pakko pilata kaikki ketjut? Olenko mielestäsi oikeasti läski jos mahdun hyvin s tai 36 vaatteisiin? ja en nyt kysy olenko riittävän laiha sinun ihanteisiin nähden vaan puhun oikeasta lihavuudesta. T. 163/64
Voi luoja, totuuden kertominen siis pudottaa pumpulilinnoista...
Kyllä, nuo mitat ovat lihavat, ja länsimaalainen vaatekokosi on todellakin tehty vastaamaan nykyajan keskivertoa, joka on lihava.
Voi luoja miten sekaisin joku voi olla.
Ihanne mitat näin miehen näkökulmasta.
Mies 30v
Kyllä se kurjuus löytää laiheliinitkin joku päivä, vaikka kuinka pienet. Tässä maassa ei nimittäin mitään osata niin hyvin, kuin kurjuuden jakaminen.
On lihava. Mä olen 175cm pitkä, ja painan tuon verran nyt rv26. Raskausaikana jäänyt liikunta, ja nyt mullakin on läskiä ja selluliittia
On selkeästi ylipainoinen, varsinkin jos on löysää lihaa.
Itse olin 65 kiloisena, kuitenkin suht treenattuna (samanpituinen) selkeästi normaalipainon ylärajalla ja olo oli turpea. Onneksi en ole koskaan tuota ylittänyt. Nyt n 62 kiloa, kiinteä ja ihan tyytyväinen painooni mutta hoikka en ole.
Ei todellakaan ole lihava!