Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, joilla useita seksikumppaneita keskimäärin onnettomampia avioliitossa

Vierailija
03.02.2016 |

http://www.huffingtonpost.com/2014/08/21/more-sexual-partners-unhappy-m…

Itse, olen nainen, jolla on ollut useita seksikumppaneita. Olen 27-vuotias, ja olen ehkä nyt 4-kymmenissäni. Osa on ollut yy-juttuja, osa parisuhteita, osa asiakassuhteita. En ole kaikista kokemuksistani ylpeä, ja olen niiden vuoksi ollut pitkään todella tunnevammainen ja hostiili miehiä kohtaan. Olen viimeaikoina pohtinut, kykenenkö enää minkäänlaiseen parisuhteeseen, vai olenko "pilalla". Olen viimeiset puoli vuotta pidättäytynyt seksistä ilman tunnesidettä, mutta tämä on tehnyt minusta vain entistä pelokkaamman.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan vähän niin kuin jäätelö ja hukkumiskuolemat, että yhteys on muttei välttämättä syy-seuraussuhde.

Vierailija
2/5 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin aviomieheni vähän ennen kuin täytin 26. Sitä ennen en ollut ikinä seurustellut.

Seksistä ja läheisyydestä kuitenkin aina tykännyt, joten kumppaneitakin paljon.

Olen nyt 33v, naimisissa ollaan oltu 5v.

Kolmas lapsemme syntyy kohta.

Minulla on hyvää olla =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta.ite oon miettiny tota tutkimusta paljon ja tullut siihen tulokseen että pitää paikkansa.

Vierailija
4/5 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä avaamatta kiinnostaa, mitä tarkoittaa "useita kumppaneita"? AVn usea, eli 2-4 ennen aviomiestä, vai useita kymmeniä kumppaneita? Itselläni on ollut toistakymmentä kumppania ennen avioliittoa, aloimme seurustella parikymppisinä. Olen elämääni todella tyytyväinen.

Vierailija
5/5 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Jos on saanut hyvää seksiä joskus, niin ei voi tyytyä enää huonoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi