Vinkki muillekin pentuperheille!Aion opettaa pennun siihen että se imuroidaan päivittäin.
Kun kerran imuroin muutenkin joka päivä muutenkin pikkuisen niin voin imuroida koiran samalla imurin karvasuulakkeella.Ei ole ollut niin paljon irtokarvaa lattioilla!
Kommentit (6)
Nerokasta!
Itse pesen lattianpesuvedellä lattioiden jynssäyksen yhteydessä taaperon. Voi samalla kätevästi upottaa ämpäriin!
Vierailija kirjoitti:
Nerokasta!
Itse pesen lattianpesuvedellä lattioiden jynssäyksen yhteydessä taaperon. Voi samalla kätevästi upottaa ämpäriin!
No eiköhän ole vähän eri asia?Teet itsestäsi idiootin ja lasten rääkkääjän,hyvä sinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nerokasta!
Itse pesen lattianpesuvedellä lattioiden jynssäyksen yhteydessä taaperon. Voi samalla kätevästi upottaa ämpäriin!No eiköhän ole vähän eri asia?Teet itsestäsi idiootin ja lasten rääkkääjän,hyvä sinä!
Tuohan oli hauska heitto :D
Vierailija kirjoitti:
Nerokasta!
Ja jatkan vielä että pesen oman tukkani siinä samalla ja pimpankin huuhtasen.Sitten juotan pesuveden koiralle,maistuu paremmin kun maistuu tussulle kun tykkää sitä muutenkin lirputella!
Tottui nimittäin äkkiä ja nyt nauttii vaan kun sitä imuroi..menee ihan harjauksesta ilman karvatuppoja!