Miten conserta vaikuttaa jos ei ole ad(h)d:tä?
Eli lääkäri määräsi minulle conserta 18mg. Ei lähetä tutkimuksiin ennenkun olen kokeillut lääkettä. Olen ottanut parina päivänä ja mietin, kuinka se vaikuttaa jos on "normaalit" aivot?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö tuo ole yhteiskunnan kannalta järkevää, kun ei tarvitse kalliita tutkimuksia tehtä?
Ei mitään järkeä syödä huumausaineeksi lueteltavia lääkkeitä jos ei oikeasti tarvitse. Kalliimmaksi se tulee jos siitä sitten kehittyy riippuvuus ja joutuu katkohoitoon.
Vai mitä mieltä olet?Ap
Ei siihen kehity riippuvuutta, varsinkin jos nyt jonkin aikaa kokeilet, vaikka se olisikin väärä lääkitys. Hysteria johtuu amfetamiinijohdannaisuudesta. Ja jos se on oikea lääke sulle, niin saat hyödyt. Se vaikutus menee siis keskittymiseen, ei viihdeoloihin.
t. 2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö tuo ole yhteiskunnan kannalta järkevää, kun ei tarvitse kalliita tutkimuksia tehtä?
Ei mitään järkeä syödä huumausaineeksi lueteltavia lääkkeitä jos ei oikeasti tarvitse. Kalliimmaksi se tulee jos siitä sitten kehittyy riippuvuus ja joutuu katkohoitoon.
Vai mitä mieltä olet?Ap
Ei siihen kehity riippuvuutta, varsinkin jos nyt jonkin aikaa kokeilet, vaikka se olisikin väärä lääkitys. Hysteria johtuu amfetamiinijohdannaisuudesta. Ja jos se on oikea lääke sulle, niin saat hyödyt. Se vaikutus menee siis keskittymiseen, ei viihdeoloihin.
t. 2
Olet varmasti oikeassa. Mietin vaan voiko se riippuvuus tulla silloin, jos sieltä aivoista ei niinsanotusti puutu sitä mikä ad(h)dssä puuttuu. Tuskimpa sitten yhden purkin kokeilussa.
Ap
Piristää. Ei tule uni. Keskittyminen huononee. Ärtyisyyttä.
Juuri tämän takia haluaisin kokeilla.
t. 2