Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä uudelleen parisuhdevinkkini, joka ehkäisee ennalta kaiken riitelyn siivoamisen tasaisesta jakautumisesta

Vierailija
03.02.2016 |

Ennen kuin muutat yhteen kumppanisi kanssa, ilmoita heti selvästi, kuinka paljon olet valmis käyttämään aikaa siivoamiseen, esimerkiksi 30 minuuttia päivässä. Sitten pidä tuosta kiinni. Tee osuutesi tehokkaasti ja hyvin. Opeta kumppanillesikin, miten välttämättömät kotityöt saa nopeasti alta pois jäljestä tinkimättä.

Tässä kuten niin monessa muussakin parisuhdeasiassa on kyse odotuksien asettamisesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muistakin asioista kannattaa toki keskustella. Ja sitten niitä täytyy päivittää säännöllisin väliajoin, esim 5 vuoden välein.

Vierailija
2/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka parisuhteita, joissa EI tehdä näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muka parisuhteita, joissa EI tehdä näin?

Kyllä niitä todella on...

Vierailija
4/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki, mutta kuinka moni (mies) pitää sanansa? Taitaa olla  vaan tuuli kun huulia heiluttaa. Ja alkuhuumassa tulee luvattua vaikka juusto taivaalta. Toimii tietty niille, joilla on selkärankaa ja jotka pitävät sovituista asioista kiinni, sekä haluavat nauttia puhtaudesta ja järjestyksestä.

Jossain vaiheessa alkaa se "sopiminen", eli "Voitko mun puolesta tehdä x-jutun, kun mä joudun tekemään y-jutun ja mulla on menoa" tms. Ja jotenkin se jää päälle niin, että "Tee sä se x-juttu taas, kun se sulta niin hyvin sujui, niin mä teen sitten seuraavaksi, eli joskus, tai huomenna, jos yleensä ollenkaan"...ja väittely/riita on valmis...

Vierailija
5/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vinkki, mutta kuinka moni (mies) pitää sanansa? Taitaa olla  vaan tuuli kun huulia heiluttaa. Ja alkuhuumassa tulee luvattua vaikka juusto taivaalta. Toimii tietty niille, joilla on selkärankaa ja jotka pitävät sovituista asioista kiinni, sekä haluavat nauttia puhtaudesta ja järjestyksestä.

Jossain vaiheessa alkaa se "sopiminen", eli "Voitko mun puolesta tehdä x-jutun, kun mä joudun tekemään y-jutun ja mulla on menoa" tms. Ja jotenkin se jää päälle niin, että "Tee sä se x-juttu taas, kun se sulta niin hyvin sujui, niin mä teen sitten seuraavaksi, eli joskus, tai huomenna, jos yleensä ollenkaan"...ja väittely/riita on valmis...

Ihana toi juusto taivaalta :D

Vierailija
6/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotuksien asettamisesta :D:D:D, tarkoititko sääntöjen sopimista.

Vierailija
7/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotuksien asettamisesta :D:D:D, tarkoititko sääntöjen sopimista.