Miehet Kumpi kiinnostaa teitä enemmän - tavallinen vai erikoinen persoona naisella?
Kommentit (23)
Ihanko ajattelit itseäsi muokata vastausten perusteella kiinnostavammaksi? Eiköhän meille lähes jokaiselle löydy joku, on sitten tavallinen tai erikoisempi ihminen.
Helppo ja vähän yksinkertainen hyvällä tavalla.
M28
Selvästi eniten miehet tykkäävät kivannäköisestä naapurintytöstä. Nätit kasvot, pitkät melko vähän käsitellyt hiukset, sopivan pituinen (160 - 165cm), keskikokoiset rinnat, vartalossa normaalia kurvia mutta ei liikaa, nauraa paljon ja on iloinen. Näitä miehet etsivät tyttöystäviksi. Esimerkiksi deittpalstoilla nämä naiset saavat eniten yhteydenottoja.
Peikkotyttö kiinnostava. Itseään erikoisena pitävät tapaukset taas eivät ole kiinnostavia.
Mies
Tavallinen. Minä olen erikoinen enkä kelpaa kenellekään.
T. Naislassukka
Vierailija kirjoitti:
Helppo ja vähän yksinkertainen hyvällä tavalla.
M28
Näinhän se tuntuu menevän.
7
Vierailija kirjoitti:
T. Naislassukka
Kokeile naispelkoa, sillä on vastaavia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi eniten miehet tykkäävät kivannäköisestä naapurintytöstä. Nätit kasvot, pitkät melko vähän käsitellyt hiukset, sopivan pituinen (160 - 165cm), keskikokoiset rinnat, vartalossa normaalia kurvia mutta ei liikaa, nauraa paljon ja on iloinen. Näitä miehet etsivät tyttöystäviksi. Esimerkiksi deittpalstoilla nämä naiset saavat eniten yhteydenottoja.
Puhuttiin persoonasta, ei ulkonäöstä.
niin, kuka sen sitten sanoo että kuka on erikoinen ja kuka tavallinen? Hiukka erikoisena itseään pitävät naiset saattavakin olla itse asiassa ihan tavallisia.
Tavallisille tavallinen, persoonallisille persoonallisempi. Niin se on parasta.
Vierailija kirjoitti:
T. Naislassukka
Ihailet Laasasta? Tältäkin palstalta löytyy sulle varmasti sitten monia miesehdokkaita.
Eikö täällä jokainen ole erikoinen omalla tavallaan? Vai mitä tuolla erikoisella persoonalla tarkoitetaan?
Tavallisuus on nykyään, niin erikoista että minua kiinnostaisi erikosen tavallinen. No saivartelut sikseen olisi kiva, että olisi yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja samansuuntaiset arvot, vaikka en kopiota itsestäni haaveile. Mutta koska olen itse melko aktiivinen ja avoin niin uskon, että olisi tylsää jos toista ei koskaan kiinnostaisi lähteä mihinkään liikkumaan tai johonkin kulttuuritapahtumaan... Tai jos joutuisin kesskustelemaan ja vaihtamaan näkemyksiä/ mielipiteitä eriasioista vain yksikseni, kun toista ei kiinnostaisi...
Erikoinen siinä mielessä, että haluan, että naiseni olisi vela, vege, ateisti, feministi, antirasisti, pelottomasti oikeudenmukainen.
Millainen on tavallinen persoona? Entä erikoinen? Voiko joku kertoa?
Jonkun mielestä erikoinen persoonallisuus voi olla jonkun toisen mielestä tavallinen. Eihän tällaiseen kysymykseen voi vastata mitenkään. Tai ainakaan vastaukset eivät ole vertailukelpoisia. Tuskin on olemassa mitään standardi tavallista persoonallisuutta, joka on kaikkien mielestä tavallinen...
Nyt pistit kyllä pahan! Ehkä kuitenkin tavallinen.
M38