Pitäisi auttaa erästä myyjää.t.ammattivalittaja
Ja tietysti ilmaiseksi. Hakea leipomoita jotka kauppaan tuo gluteenittomia tuotteita. Toki olen niitä leipomoita paljon löytänyt mutta en taida viitsiä auttaa.
Kommentit (6)
Siis hakea netistä, niinkö? Käytät itse gluteenittomia tuotteita, joten tiedät ne jo hakemattakin.
Ilmankos olet yksinäinen ja elämäsi ankeaa kun olet niin tyly, että et viitsi vartin kestävää hakua tutulle tehdä.
Ja ilmaiseksi? Kuinka paljon myyjän sinun mielestäsi pitäisi sinulle tuosta pikkuhommasta maksaa? Mille perustat palkkatoiveesi? Maksaisitko saamastasi korvauksesta verot?
Liittyykö haku yrityksesi toimintaan?
Vierailija kirjoitti:
💩
Mistä löysit ap:n passikuvan?
Vierailija kirjoitti:
Siis hakea netistä, niinkö? Käytät itse gluteenittomia tuotteita, joten tiedät ne jo hakemattakin.
Ilmankos olet yksinäinen ja elämäsi ankeaa kun olet niin tyly, että et viitsi vartin kestävää hakua tutulle tehdä.
Ja ilmaiseksi? Kuinka paljon myyjän sinun mielestäsi pitäisi sinulle tuosta pikkuhommasta maksaa? Mille perustat palkkatoiveesi? Maksaisitko saamastasi korvauksesta verot?
Liittyykö haku yrityksesi toimintaan?
No hän tekee tuota työkseen joten miksi minun pitäisi auttaa? voisihan hän itse hakea netistä mutta ei tunnu osaavan.ap
Vierailija kirjoitti:
💩
Ihanaa, sontaläjä, olet herännyt!
🚾 itsekin vasta sain kannen auki ja pääsin palstalle.
💩