Anopit, arena on teidän!
Miksi olet miniällesi hankala?
Nyt voit kertoa rehellisesti anonyymina!
Kommentit (10)
Kyllä te teette tahallista kiusaa miniöillenne, niin nyt olisi paikka johon kertoa, miksi?
Esittää omia mielipiteitään, on liikaa äänessä, on omatoiminen, ei tottele aina ja heti, kun käsken!
Lisäksi ei ymmärrä, että on miesten työt ja harrastukset ja naisilla sitten taas omansa.
Enhän ole hankala :O Miniäehdokkaani molemmat ovat tosi suloisia, kauniita ja kivoja nuoria naisia. Toien on kuin Amelia Metsänkeiju pitkine vaaleine hiuksineen. Taiteellinen ja herkkä 18-vuotias. Toinen 23-vuotias jokapojan unelmapakkaus, näyttävä ja timmi, urheilullinen ilopilleri. Kumpikin tykkäävät kumppanistaan ihan ilmiselvästi ja ovat myös meillä käydessään sosiaalisia, puheliaita ja ahkeria, kohteliaita, hauskoja ihmisiä. Hyvä minun pojillani on olla :D
En minä heille ole ilkeä, mielummin ostan vaikka yllätyslahjan tai kudon villasukat
Sanoisin että yleisin ongelma on se että nämä miniät ovat tottuneet siihen että maailma pyörii heidän ympärillään ja yrittävät päsmäröidä kaikkea. Mutta äiti ajattelee aina poikansa parasta!
Vierailija kirjoitti:
Enhän ole hankala :O Miniäehdokkaani molemmat ovat tosi suloisia, kauniita ja kivoja nuoria naisia. Toien on kuin Amelia Metsänkeiju pitkine vaaleine hiuksineen. Taiteellinen ja herkkä 18-vuotias. Toinen 23-vuotias jokapojan unelmapakkaus, näyttävä ja timmi, urheilullinen ilopilleri. Kumpikin tykkäävät kumppanistaan ihan ilmiselvästi ja ovat myös meillä käydessään sosiaalisia, puheliaita ja ahkeria, kohteliaita, hauskoja ihmisiä. Hyvä minun pojillani on olla :D
En minä heille ole ilkeä, mielummin ostan vaikka yllätyslahjan tai kudon villasukat
Oletpa ihana anoppi. :)
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että yleisin ongelma on se että nämä miniät ovat tottuneet siihen että maailma pyörii heidän ympärillään ja yrittävät päsmäröidä kaikkea. Mutta äiti ajattelee aina poikansa parasta!
Pojan paras olisi se, että äiti pitäisi suunsa kiinni!
Ei sitä poikaa millään pakolla ole siinä suhteessa pidetty. Ihan vapaaehtoista on kaikki.
Tiedätkö, että se poikasikin kärsii, jos ja kun haukut hänen ykkösnaistaan.
Vaikka ei sitä sulle viitsi ääneen sanoa, niin sitä suututtaa sun käytös!
Vaimo ajattelee aina miehensä parasta.
Vierailija kirjoitti:
Musta taas anoppi on juuri tuollainen.
Päsmäröi kaiken, kuuntelee ja puuttuu kaikkiin toistenkin keskusteluihin.
On aina oikeassa, eikä omaa mielipidettä saa tuoda edes julki.
Vierailija kirjoitti:
Esittää omia mielipiteitään, on liikaa äänessä, on omatoiminen, ei tottele aina ja heti, kun käsken!
Lisäksi ei ymmärrä, että on miesten työt ja harrastukset ja naisilla sitten taas omansa.
Millähän vuosikymmenellä tai sadalla se sinä elät!? :D
Ei ole vielä miniää, mutta vävy on ja en ole hankala.