Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palasin sitten töihin hoitovapaalta. Hohhoijaa.

Vierailija
02.02.2016 |

Täällä sitä nyt olla möllötetään päätteellä 40 tuntia viikossa. Olis kai sitä vähän järkevämpääkin tekemistä ihmislapsella, mutta valitettavasti elämiseen tarvitaan rahaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit vaan kotona haarat auki ja uutta tekemään niin pääset lorvailemaan kotiin.

Vierailija
2/6 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin parempaa tekemistä, mutta raha! Saa olla kiitollinen että on työtä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta lähinnä tuntuu, että lorvailen täällä töissä. Kotona oli koko ajan tekemistä. Tänäänkin oon istunut persiilläni nyt 5,5h, kerran nousin vessaan. Lapset on meidän perheessä jo tehty. ap

Vierailija
4/6 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo päätteellä möllöttäminen ole oikein erinomaisen järkevää tekemistä juuri siksi, että siitä maksetaan?

Vierailija
5/6 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kyllä ihan toisinpäin. Töissä saa juosta tukka putkella, kotona ihanaa lorvimista. Nyt toisesta lapsesta mammalomalla ja esikoinenkin jäi kotiin kaveriksi. Toki päivittäin ulkoillaan, kokkaillaan, pestään pyykkiä jne mutta kyllä se tekemisen ja metelin määrä on ihan toista kuin töissä. Kotona ehdin aina juoda kahvit jos siltä tuntuu, töissä se on ihan päivästä kiinni. Lounaan sentään syön aina. Hanki haastavampi työ.

T. Terveyskeskuslääkäri

Vierailija
6/6 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni tekisin jotain ihan muuta. Mun koulutus on liiketalouden tradenomi ja kokemusta mulla on toimistotöistä ja aspasta. Pitäisi olla päivätyö, koska miehen työajat on ihan mitä sattuu ja jommankumman on oltava lasten kanssa illat. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän