Mitä ajattelet puistossa leikkivästä äidistä?
Itse keinun ja roikun tangoissa ollessani lapseni kanssa puistossa. Saako se veresi kiehumaan? Jotakin mammaa ainakin tänään tais ottaa nuppiin. Ilmeestä päätellen...
Kommentit (11)
Niin tai voisiko olla että vain kuvittelet? Tuskin ketään kiinnostaa muiden äitien leikit siellä jos et nyt teilannut siellä muiden lapsia ja estit heidän pääsyn telineelle? Kyllä meidän puistossa isät ja äidit osallistuvat lasten leikkeihin, monesti myös vähän enemmän riehaantuen. En näe siinä mitään kummallista.
Miksi se jotain ärsyttäisi jos kukaan lapsi ei olisi tulossa roikkumaan? Sitten ymmärtäisin jos joku lapsi haluaisi roikkumaan mutta sinä et päästäisi.
Itse olen aina leikkinyt paljon lasteni kanssa puistossa ja pihalla (ihan oman viihtyvyyteni takia - en jaksa vaan seisoskella), ja en ole huomannut että se ketään haittaisi/herättäisi huomiota. Mutta keinuessani lasteni kanssa olen vapauttanut keinun, jos olen huomannut, että joku lapsi haluaisi siihen, ehkä tästä oli kysymys? Jos sen mamman lapsi halusi keinuun?
Ite katon kieroon jos istuu penkillä tai näpyttää puhelinta. Mäkin keinun.
Keinun yleensä, jos lapset eivät ole varanneet kaikkia keinuja. Kiipeilytelineissä haluaisin kiipeillä ja etenkin isoista liukumäistä laskea, mutta en kehtaa. Enemmän touhuan, jos ei ole muita lapsia paikalla. Jos paikalla on paljon lapsia, niin sitten jätän leikkivälineet heidän käyttöön ja tyydyn pönöttämään tylsistyneenä paikoillani.
Vierailija kirjoitti:
Keinun yleensä, jos lapset eivät ole varanneet kaikkia keinuja. Kiipeilytelineissä haluaisin kiipeillä ja etenkin isoista liukumäistä laskea, mutta en kehtaa. Enemmän touhuan, jos ei ole muita lapsia paikalla. Jos paikalla on paljon lapsia, niin sitten jätän leikkivälineet heidän käyttöön ja tyydyn pönöttämään tylsistyneenä paikoillani.
Miks et kehtaa laskee?
Toivon vaan ettei se katso muhun päin ja ajattele musta jotain. Saati sen lapset.
Määkin leikin vaikka oon mummo. Karusellissä meni kyllä niin pää pyörälle, että nauratti. Toivottavasti kukaan ei luullut, että oon huppelissa. No, pääasia, että lapsenlapsilla on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti katsot kieroon? Hmm..onko tullut koskaan mieleen että et kuitenkaan tiedä koko totuutta? Minulla on 3 vuotias ja 5kk vauva, molemmat kotihoidossa. Olen erittäin osallistuva vanhempi ja leikin täysillä lasteni kanssa silloin kun on leikin aika. Sitten päivääni kuuluu joka päivä ruoan laitto, siivousta, pyykinpesua yms. Mieheni on töissä n.klo.7.30-17.30. Esikoiseni ei välttämättä nuku joka päivä päiväunia ja joskus kun olemme vaikka puistossa ja vauva nukkuu vaunuissa ja esikoisella hyvät leikit menossa niin minä saan mahdollisesti sen päivän ainoan hengähdystauon jolloinka vastaan vieateihin, luen uutisia tai vaikka palstailen hetken. Sinä katsot minua kieroon omien oletuksiesi perusteella. Hassua.
Aapeelle vastaus että minä en ole ikinä huomannut että minua katsottaisiin vihaisesti kun riehaannun leikkimään esim.siellä puistossa. Annan kuitenkin muille myös tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Keskittyisit vain tuijottamaan pilttiäsi. Sekin aika minkä käytät katsomalla muita kieroon on suoraan lapseltasi pois!! :l
En mitään. Itsekin keinun välillä. Leikkipuistossa nököttäminen lapsen kanssa on ihan järkyttävän tylsää!