Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon juttelette kaukosuhteessa päivittäin?

Vierailija
02.02.2016 |

Itse kun haluaisin illalla puhua kyllästymiseen saakka miehen kanssa, ja laitella viestejä. Mies puhuu päivittäin n 5-10min ja huomenta/hyvää yötä viestit. Pitääköhän tuohon olla vaan tyytyväinen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väillä vaan viestejä, välillä 2-3h puheluita silloin kun olin kaukosuhteessa.

Vierailija
2/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan iltaisin päivän kuulumiset. Tilanteesta riippuen puhelu kestää 5-30 minuuttia.

Sähköpostilla voidaan laittaa lisäksi esimerkiksi jos vastaan tulee joku mielenkiintoinen linkki tai uutinen, näitä tapahtuu ehkä kerran-pari viikossa. Tekstareita käytetään harvoin, Whatsappia miehellä ei edes ole eikä hän käytä Facebookia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin soitellaan ehkä n. 20min. Muutamat viestit myös.

Vierailija
4/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme nyt poikkeuksellisesti noin kuukauden kaukosuhteessa mieheni kanssa. Viestitellään aina kun on jotain asiaa, mikäli vain opiskelulta ja työltä ehditään. Puhelimessa puhutaan pari tuntia iltaisin. Minulle riittäisi vähempikin, mutta mies kaipaa huomionosoituksia ja yhteisiä hetkiä, kuten tavallisessa arjessakin. Jos itse kaipaat enemmän juttelua teidän suhteeseen, suosittelen kysymään suoraan mieheltä onnistuisiko, koska sinä siitä pitäisit.

Vierailija
5/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen tilanne, kun Ap:lla. Mies " vihaa" puhelimessa puhelemista. Noh, selitys se on tuokin :) Eli eipä juuri puhuta. 5min Max päivässä. Mies kysyy kuulumisen ja se on siinä. Joskus tästä otettu yhteen, kun haluaisin että kanssani juteltaisiin enemmän.

Vierailija
6/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta puhutaan puhelimessa 15min-2h. Viestien laitto riippuu päivästä, joskus viestittelemme koko päivän, ja joskus laitamme vain pari viestiä.

Vierailija
7/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet takertuja.

Vierailija
8/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää Skypeä!

Vierailija
9/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhelin-ihmisiä, enkä muutenkaan tykkää sisällöttömästä lätinästä, puhun puhelimessa jos asiaa. Ei puhuta päivittäin eikä edes joka toinen päivä, viestejä enemmän. 

Vierailija
10/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skypet kokeiltu ja miehelle olen asiasta maininnut, että voisiko olla vähän "enemmän" mukana suhteessa.

Tuntuu, että tämä ei ole edes mikään suhde, kun nähdään joka toinen viikonloppu ja päivittäin puhumiset on mitä on.

Ap

Vierailija
11/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota mieheen yhteyttä..ymmärtää kyllä myöhemmin yskän.... Ehkä ;)

Vierailija
12/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sitä joka päivä tarvitse puhua, jos asiaa ei ole. Puhuu sitten kaikkea turhaa, kun nähdään. Ja haloo, näette vielä noin usein, jotkut näkee ehkä kerran kuukaudessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme