Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka olet sinä joka tunnet minut?t.ammattivalittaja

Vierailija
02.02.2016 |

kerro edes nimikirjaimesi.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.wikipedia.org/wiki/Poika_ja_susi

Poika ja susi eli Poika joka huusi sutta on Aisopoksen satu ja opettavainen tarina siitä, miten valehtelu vie uskottavuuden ja johtaa valehtelijan omaan turmioon. Tarinassa paimenpoika juoksuttaa kyläläisiä huutamalla toistuvasti suden uhkaavan lammaskatrasta, vaikka näin ei todellisuudessa olekaan. Kun susi lopulta ilmestyy, kukaan ei enää reagoi saman pojan avunhuutoihin, sillä häntä ei enää oteta vakavasti. Sadun eri versioissa susi syö lopulta joko lauman tai pojan itsensä.

Tarinan opetuksena on se, että valehtelu kääntyy itseään vastaan, sillä valehtelijaa ei enää uskota silloinkaan, kun hän puhuu totta. Konkreettisemmalla tasolla satu varoittaa tekemästä tarpeettomia vääriä hälytyksiä.

Vierailija
62/66 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kirjottaiskin blogia. Sen jättäisin lukematta. Täällä ammattivalittajan aivopieruilta ei voi välttyä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko aloittaja mitenkään perustaa jotain blogia jossa pitäisi nämä yksinpuhelunsa... Joka päivä uusi valitusvirsi tai useampikin.

Tää ois muuten ihan loistoidea! Mä ainakin lukisin!

Joka kerta näitä avatessani ihmettelen, miksi keskustelu lähtee ihan keskeltä. Tämäkin ketju alkaa sillä, että jossain joku on selvästi ilmaissut tuntevansa ammattivalittajan. Missä, kuka, koska? Se on jostain syystä kaikista kiehtovin yksityiskohta näissä: Hän uskoo kaikkien lukeneen kaikki muutkin ketjut.

Ihan vastaavia ihmisiä tapaa arkielämässäkin joskus: kaveri luulee minun lukeneen hänen jokaisen fb-päivityksen kotiäidin elämästään, jotta hän voi huoletta jatkaa juttua siitä, mihin on Facebookissa jäänyt. Äitini taas kuvittelee kertoneensa minulle tarinan alkuosan ja aloittaakin "kyllä se niin oli, että Marjatalle tuli sitten sairaalareissu".

Toivottavasti ammattivalittaja kirjoitat kirjan, mua ainakin kiehtoo nämä absurdit merkinnät.

Kirjoittaisinkin jos olisi minusta kiinni.ap

No kenestäkös se on kiinni?

Miehestäni.ap

No kuinkas muutenkaan! Aina teillä luusereilla on joku syy, joka estää teitä tekemästä yhtään mitään.

En halua yhteiskunnan elätiksikään jos se blogini ei tuottaisikkaan, tyo pieni bisnekseni ei mua ja poikaa yksin elätä.ap

Häh? Eihän sulle tule elatusta nytkään käytännössä kuin mieheltä, joten miten blogin pitäminen tilannetta muuttaisi, vaikka se ei tuottaisikaan. 

No ainakin nyt on katto pään päällä ja ruokaa sitten ei olisi niitäkään.ap

Miksei olisi? Ottaisiko mies eron ja heittäisi sinut pihalle jos alat pitämään blogia?

Onko mies asettanut elatuksen ehdoksi, että blogia et saa pitää?

Varmasti ottaisi. Ei sitä voi oikein mitään tehdä kun on toisen elätettävänä melkein kokonaan.ap

Itse suunnittelet vähän väliä ottavasi eron ja sitten olisi mukavasti rahaa yhteiskunnan tukien muodossa ja nyt, jos ukko laittaisi eron vireille, joutuisit muka asunnottomaksi ja nälkää näkemään...sä olet huvittava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tyyppihän alkaa olla jo Asperger-Hennan tasoa. Sillä on jo oma sivupersoonansakin, jonka kanssa käy vuoropuhelua. No, voihan se olla syy ja seuraus, kun ketään muita ei enää tämän valehtelijan älyvapaat jutut  kiinnosta. Eilenkin yritti saada keskustelua aikaan jos jonkinlaisesta aiheesta, eikä kukaan innostu... :D :D :D

Asiaton viesti. Miksi kiusaat aina heikkoja kärsineitä ihmisiä!

T. Mies maalta

Vierailija
64/66 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tuli alapeukku!

T. Mies maalta

Vierailija
65/66 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa ei sinua tuntisi. Oot palstan julkkis!!

En mä ainakaan tiedä, kuka ammattivalittaja on. Jokuko tietää?

Vierailija
66/66 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa ei sinua tuntisi. Oot palstan julkkis!!

En mä ainakaan tiedä, kuka ammattivalittaja on. Jokuko tietää?

Huhuuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä