Mitä mieltä Sannin uuden sinkun nimestä? "että mitähän vittua"
Minusta tuo on niin mautonta kun olla ja voi :D Ymmärrän että artisti saa tehdä mitä haluaa ja olla välittämättä nuoresta yleisöstä, mutta mulle tulee enemmänkin Petri Nygård- vibat, eli täyttä soopaa. Muutenkin on naurettavaa käyttää voimasanoja kun ei keksi mitään muutakaan jolla saisi huomiota.
Mulla ei ole lapsia, mutta ymmärrän miksi vanhemmat ovat tästä närkästyneitä. "No älä si anna kuunnella jos ärsyttää" joo, ei varmasti moni antaisikaan, mutta väistämättä tulee radiosta ja mitähän lapsi siihen tuumaa kun ei yhtäkkiä saa kuunnellakkaan lempi artistiaan? Sannilla kun on todella paljon pikkutyttöjä faneinaan.
Menny maku koko Sanniin viimeaikoina. Tykkäsin siitä ennen Vain elämää-sarjaa mutta enpä enää.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tässäkään ketjussa kukaan edes kuullut koko biisiä? Hienoa tietysti että löytyy mielipiteitä joka vitun asiaan.
Biisinnimestä voi kyllä puhua kuulematta biisiäkin.
Mielestäni tuo nyt ei oo kovin paha juttu. Ensinnäkin tosta aiheutuu kohua vaan sen takia, että kirosana esiintyy biisin nimessä. Toi nimi ei edes välttämättä tarkota, että sana "vittu" esiintyisi lyriikoissa koko ajan. Sanni on lahjakas musiikko (kun tekee biisit ainoastaan yks tuottaja apunaan) ja ei todellakaan joudu hakemaan huomiota taitojen puutteen takia. Hän on vaan tottunut tekemään biisit omalla tavallaan.
Onkohan MV-lehti ollut innoittajana? :D
Mun mielestä Sanni on hyvä artisti eikä sillä oo mitään väliä mikä on biisin nimi ja sanoitus kunhan musiikki on hyvää. Niin että miksi yhdestä biisistä pitää aloittaa hirveä "vastarinta" Sannia kohti.
Niin tuo on totta ja varsinkin kun koko biisiä ei olla vielä edes julkaistu niin mikä on ihmisten ongelma kun se on vain biisin nimi
Ei tuossa sanassa ole mitään pahaa kun lapsi sen kuulee jonkun suusta kuitenkin ja onko sillä väliä kun Sanni on aikuinen nainen eikä mikään kolme vuotias
Nimi lauleskelijaa myöten. Olen koko ajan ihmetellyt, että mitähän tuossakin laulajassa ihmiset arvostaa? Mitäänsanomattomia sävellyksiä, typeriä sanoituksia ja Sannilla kammottava ääni. Sama sarjaa kuin Cheek. Huomaa miten epämusikaalista tämä kansa on. Tyhmyyden lisäksi.
Loistava nimi mielestäni! Tuore, oivaltava, vivahteikas. Aromeja nahasta ja ehkä myös ohuelti tallintakuista mukana. Olen hankkinut jo kolme niitä, neljäs on harkinnassa. Sanni nousee tällä nimivalinnalla kaikkien kansanosien suosioon kuin sukkula konsanaan! Katu-uskottavuus on saavutettu eikä Sannin tarvitse enää koskaan esittää mitään.. Kunhan vain on. Niin ihmiset lakoo ja pogoo. Eeppinen tilanne kerrassaan! Muhevaa tuoreutta. Ylistys niille suoranaisesti.
No miltä se kuulosti NRJ:n kuuntelijat ja voiko kuulla jostain muualta jo?
Kuulin tänää ekaa kertaa radiosta.. Niin mauton biisi ettei mitään järkeä. Kiroileminen laulussa ei oo millään tavalla hienoa.. Tän ketjun löysin hakusanalla Sannin vittu. Kertoo jo varmaan aika paljon!! Hahahah... MÄ TOIVON ETTEN ENÄÄ IKINÄ KUULE TÄTÄ "LAULUA". Niin kauheeta kuraa et korvat vuotaa verta!!! Meni maku koko Sanniin. Moikka.
Vittu mitä paskaa - olisi ollut parempi nimi.
Biisi on vielä huonompi kuin sen nimi. "Että mitähän vittua, sun suusta alkaa leegot tippua" kertosäe. Loppuosa valitetaan miten jätkän kaulassa on fritsuja jotka ei ole mitään hyttysenpuremia. En ole noin lapsellisen typerää ripulipaskaa kuullut piiiitkään aikaan. Oksettava biisi ja hirvittävä laulu-honotusäääni.
Kukkahattutädit taas vauhdissa :D eikö teillä ole muuta tekemistä kuin arvostella jonkun musiikkia? En nyt tarkota pahasti mutta artisti saa tehdä mitä haluaa, tuskin se teitä pitäisi niin haitata.
Se on hyvä, että itse olet herran enkeli. Mikä VITTU siinä on, että se VITTU on joku tabu. Sen päällä istutaan. Sieltä tulee vauvoja ja sinne laitetaan pippeli. Ei tässä ole mitään ihmeellistä. Huolestu vaikka enemmän taloudesta tai politiikasta ja käytä tuota meuhkaamistasi johonkin oikeaan asiaan.
Olihan Ismo Alangolla parikytä vuotta sitten kappale "Vittu kun vituttaa", joka nousi jopa Suomen viralliselle listalle. Taisi olla ihan kärkipäässä jopa, muistan kun kuuntelin radiota ja vähän hämmensi kun juontaja sanoi tuon kappaleen nimen :)
Ajat muuttuu. Itse tuosta Sannin biisistä, kuuntelin kerran ja melodiasta ei jäänyt mitään mieleen. Jaa no, jossain kohtaa tuli mieleen Cheekin "Anna mä meen". Sanat kertoi jostain kun kumppani pettää ystävien kanssa.
Minun lapset on jo kouluikäisiä enkä omasta puolestanikaan jaksa kauhistua biisin nimestä. Jonkin verran kuuntelin autoradiosta ja lause sopi kappaleeseen ihan hyvin. Mitäs sitä muuta sanoo jos poikkis pettää.
Vierailija kirjoitti:
Se on kun ei taidot ja lahjakkuus muuten riitä, pitää saada huomio tempuilla. Räväkät biisit, lesbohuhut yms kaikkia joutuu kokeilemaan. Ehkä seuraavaksi vaihtaa sukupuolta.
Sukupuolta se vaihtaa,nimeenkään ei tartte muuttaa kun yksi kirjain,Sonni.
Sanni on pelle. Ei tää ole pohjanoteeraus, edes tähän astisesta tuotannosta...