Mitä mieltä Sannin uuden sinkun nimestä? "että mitähän vittua"
Minusta tuo on niin mautonta kun olla ja voi :D Ymmärrän että artisti saa tehdä mitä haluaa ja olla välittämättä nuoresta yleisöstä, mutta mulle tulee enemmänkin Petri Nygård- vibat, eli täyttä soopaa. Muutenkin on naurettavaa käyttää voimasanoja kun ei keksi mitään muutakaan jolla saisi huomiota.
Mulla ei ole lapsia, mutta ymmärrän miksi vanhemmat ovat tästä närkästyneitä. "No älä si anna kuunnella jos ärsyttää" joo, ei varmasti moni antaisikaan, mutta väistämättä tulee radiosta ja mitähän lapsi siihen tuumaa kun ei yhtäkkiä saa kuunnellakkaan lempi artistiaan? Sannilla kun on todella paljon pikkutyttöjä faneinaan.
Menny maku koko Sanniin viimeaikoina. Tykkäsin siitä ennen Vain elämää-sarjaa mutta enpä enää.
Kommentit (97)
Sanni halua olla katu-uskottava artisti. Todellista uskottavuutta ei vaan tuo noi kokaiini aiheiset uu-niin-pahatyttö-SM seksi- mitä vittua laulut, vaan HYVÄT laulut. Katu-Uskottavuutta ei saa hakemalla, leikkimällä jotain kovaa muijaa.
Iltapäivälehden mukaan Sannin sinkun nimessä pahamaineninen vittu. Onko kyse siis Tuksun lemmenlaaksosta?
Vierailija kirjoitti:
Sanni halua olla katu-uskottava artisti. Todellista uskottavuutta ei vaan tuo noi kokaiini aiheiset uu-niin-pahatyttö-SM seksi- mitä vittua laulut, vaan HYVÄT laulut. Katu-Uskottavuutta ei saa hakemalla, leikkimällä jotain kovaa muijaa.
Juu sannista huomaa että on ns kiltti tyttö kyseessä mutta edgympää imagoa hakee nimenomaan päihdevertauskuvien kautta. Itsehän myönsi ettei ole kokeillut kokaiinia. Ja kyllä se Jotenkin paistaa läpi, musiikki jää ulkokohtaiseksi ilman että artisti kirjoittaa todella rehellisesti eikä yritä olla jotain muuta kuin mit on. Itse koen jonkun kokaiinin tai what the fuck meiningin vähän kulutettuna ja ei niin yllättävänä tai innovatiiviseksi ylipäätään. Mutta eiköhän tosta spotify ykkönen ja radiohitti tuu. Sanni kun on Sanni
Sori sanni- tuon tempun teki jo Uniklubi ennen sua
Tulee mieleen vähän Roope salmisen biisit kuten Madafakin darra ja tää ois sille hyvää jatkoa. Että mitähän vittua - haetaanko/tuleekohan tästä seuraava hokema niinkun "miten meni niinku omasta mielestä" "peto on irti" " että mitähän vittua" katsotaan katsotaan
Vierailija kirjoitti:
Jopas ovat mammat taas järkyttyneet, ja yllätys yllätys, nuoresta kauniista naisesta.
Oon Sannia vuoden nuorempi nainen ja toi on mun mielestä nolo ja mauton biisin nimi ;)
Kyllä ne kullannuput oppii ennemmin tai myöhemmin utelemaan "mitähän vittua".
Mieleeni juolahti tänään sama ajatus, kun kaupan kassalla udeltiin bonuskorttia.
Työtäänhän kassaneiti tosin teki.
Luulin että tää on joku vitsi mutta ikävä kyllä ei ole. Onko Sannikin vajonnut noin alas ettei keksi parempia nimiä biiseilleen?
Onkohan tässäkään ketjussa kukaan edes kuullut koko biisiä? Hienoa tietysti että löytyy mielipiteitä joka vitun asiaan.
Te, joiden mielestä Sanni on sopivaa musiikkia lapsille, voin vähän avata teille hänen lyriikoitaan.
Sotke Mut -albumin nimikkobiisi kertoo epäterveestä seksisuhteesta.
Lelu-albumin nimikkobiisi kertoo epäterveestä seksisuhteesta.
Prinsessoja ja astronautteja kertoo nuoren eksyneestä olosta ja siinä puhutaan dokaamisesta.
Jos mä oon oikee kertoo nuoren eksyneestä olosta ja itsensä etsimisestä.
Hakuna matata kertoo siitä, miten nuorta tyttöä ahdistellaan seksuaalisesti duunipaikalla ja tekis vaan mieli lopettaa koko työnteko ja alkaa chillaamaan.
Pojat kertoo siitä, miten miehet haluavat naisilta vain pillua.
Lapsi Heurekassa kertoo tunteiden ja epätoivon turruttamisesta viinalla.
Soita mua kertoo seksistä.
Eli suunnilleen puolet Sannin biiseistä ei todellakaan ole mitään lastenlauluja. Tosin, kuuntelin mä itsekin Nylon Beatia alle kouluikäisenä ja lauleskelin "seksi vie ja taksi tuo mut siideri mua liikuttaa", enkä koe mitenkään traumatisoituneeni tästä :D
No mitä vittua jos biisin nimessä on vittu? Sana se vittukin on eikä sen pitäisi olla nykyaikana enää niin vitun paheksuttavaa kun ne vitun kersatkin sitä koko ajan viljelevät niin vitusti. M22
Sanni on näköjään pikkutyttö joka kaipaa huomiota mutta hakee sitä aivan väärällä tavalla.
Musta sannin biisit on kuin 15v angstiteinin kirjoittamia. Muka niin taiteellisia... "kun kävelen kaudulla mixei kukaan näe mua vaik syön purkista ja leikin astronauttia"... no nuoret tykkää tommosest.
2edgy4me
...no joo, ei herätä oikeastaan minkäänlaisia mietteitä.
nyt oli Sannin snäpissä Anna Abreu söi leipää ja sanoi: "vitun hyvää leipää". :D
vuonna 1783 Gananderin sanakirjaan lisätty vittu-sana ei siis ole poistunut suomen kielestä vieläkään. On siinä mammoilla urakkaa sen poistamisessa.
Täsmälleen näin! Ja vielä tuo lesbon leikkiminen julkisesti, huomion hankkimista, oksettavaa ja lapsellista.