Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonloppuna 3litraa viiniä, tänään juoksulenkillä, kuinka kauan onnistuu tällainen?

Vierailija
01.02.2016 |

Sanopa se. Ja onko muita yhtä samanlaisia eli juopottelee viikonloput ja viikolla hoitaa kuntoaan..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Perjantaina join valkkaripullon ja pari tölkkiä kaljaa, lauantaina tequilaa, olutta ja punkkua. Eilen vaan bisseä. Tänään kävin uimassa reilun kilometrin ja tein kotijumpan. Ihan perussettiä :D

Vierailija
2/12 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisellä sama meininki. Kohta varmaan sydän pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti. Alkoholismi on sairaus.

Vierailija
4/12 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sitten lähtö lenkkarit jalassa.

Vierailija
5/12 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisti. Alkoholismi on sairaus.

Juu-u, niin on herpes ja ebolakin. Liittyy avaukseen miten?

Vierailija
6/12 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut huono tapa valvoa viinin ja oluen kanssa yksi yö viikossa. Kuuntelen huppelissa musiikkia ja ajattelen viisaita, joskus vahingossa facebookkailenkin.

Viikolla syön huipputerveellisesti ja laihduttelen, käyn jumpissa.

Ja olen viisikymppinen nainen, minussa on ikäänkuin kaksi minää: ryyppyminä ja terveysminä.

Vierailija
7/12 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu voi olla mutta miksi pitää olla vielä tyhmä?

Vierailija
8/12 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin viini maistuu, mutta kolme litraa on oikeasti aika reilusti. Se on neljä pulloa viiniä, eli noin 24 alkoholiannosta - saman verran kuin kori kaljaa. Jos ei vielä tunnu missään, niin varmasti alkaa jossain vaiheessa näkyä naamassa, tuntua olossa ja näkyä maksa-arvoissa.

Vierailija
9/12 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanopa se. Ja onko muita yhtä samanlaisia eli juopottelee viikonloput ja viikolla hoitaa kuntoaan..

Matti Nykänen tulee mieleen. Mut siis tää on musta jotenkin hauska ketju ja aihe.

Vierailija
10/12 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme litraa.....??!?!?!?!? sairas määrä :-D t n21 "alkoholisti" 

Vierailija
11/12 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minulla oli tuota muutaman vuoden. Riippuvuus paheni ja aloin juomaan yhä aiemmin ja lopettamaan myöhemmin. Ei juopottelu estä kuntoilua tai työstä huolehtimista.

Nykyisin en enää juo ollenkaan. Ehkä joskus vielä.

Vierailija
12/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuntoile juurikaan, olen sohvaperuna, mutta alkoholia käytän kyllä enemmän kuin "perusnainen" todennäköisesti. Nyt kun mieheni on pidemmällä tipattomalla ei tule ihan niin paljon juotua viikonloppuisin, mutta kyllä sitä helposti menee pullo viiniä sekä pe- että la-iltana. Kesälomilla se on sitten jokapäiväistä, jonka näkee nousseena painona.

Syyt miksi yritän hillitä juomistani ja keskittää sitä viikonlopuille on ensisijaisesti painonnousu. Helvetin turhamaista, tiedän, koska enemmän pitäisi olla kiinnostunut terveydestä. Mutta silti se lihominen on ekana mielessä ja siksi en juo joka päivä, vaikka joka päivä tekisi töiden jälkeen mieli ottaa lasi viiniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän