Mieheni vaatii lastenhoidon ja kotitöiden lisäksi osallistumista petitöihin
Päiväni ovat pitkiä. Kuopus herää klo 05:30 joka aamu. Siitä sitten suorin vartaloin valmistamaan aamupalaa, tappelemaan vastteista yhden uhmaikäisen ja yhden vauvan kanssa joka odottaa hikipäässä vaunuissa
puistoon, lounasta laittamaan, pyykkäämään, potattamaan,päiväunille laittamaan, tiskaamaan, pukemaan, siivoamaan, kauppareissulle lähtemään, päivällistä laittamaan, riisumaan, jnejnejne siihen saakka kunnes kello on 18 ja mies tulee kotia.
Silloin kotityöni lisääntyy. Mies odottaa "rankan" päivän jälkeen passausta ja moitteetonta kotia/lapsia. Kun mies on syötetty ja juotettu ja hälle on sauna lämmitetty, saan lapset nukutettua ja rojahdan sänkyyn klo 23:00. Mies on ottanut saunakaljan ja haluaa nyt minut petitöihin. Suihin, anaaliin ja ratsastamaan.
Onko reilua?
Kommentit (18)
No ei ole. Jätä se sika. Paitsi jos se on rikas.
On meilläki vauva-arki tollasta + taapero, ja se on ihanaa. Omasta asenteesta kiinni! Kahvit illalla valmiiksi keittimeen, aamulla napsautat kahvit päälle, aamuradio päälle, taaperolle pikku kakkonen ja rauhassa etenette..
Itse asiassa hyvä aloitus vastineeksi sen miehen kirjoittamaan ulinaan.
Siis ootko kirjoittanu mum elämästä? Varmaa tää alotus on trolli mut mun elämä on ihan oikeesti just tota paitsi että mä käyn vielä lisäksi töissä muutamana päivänä viikossa ja hoidan lapset hoitoon jne ja kaikki lasten jutut menee aina mun aikataulujen mukaan ei miehen vaikka mies pääsis kotiin töistä ennen mua.
On ongelmia ja pahoja onkin, jos ne on sulle petitöitä. Seksin ei pitäisi olla työtä vaan rentoutumista ja nautintoa. Mies ei siis myöskään osaa laittaa ruokaa, lämmittää saunaa tai hoitaa lapsiaan..
Jos olisin ap niin mies sais mut sänkyyn ja sais naida, mutta en ottais suihin, enkä ratsastais miehen mieliksi. Itse jos haluaisin hetken, niin joo. Ei vois valittaa seksin vähyydestä, jos valittais laadusta niin sanoisin, etten tee sellaista mistä en nauti ja jos ei kelpaa, niin hae joku muu (=ero). Jos löytäis toisen yhtä ahkeran ja sänkyyn kurkistavankaan kuin sä niin sais olla hiton hyvillään.
Ehdota muotibuumin nimissä että isukki jää kotiin ja sinä töihin niin sais maistaa omaa lääkettään. Mikäli ei suostu niin vaadit siinä tapauksessa kunnioitusta tekemästäsi työstä ja ahkeroinnista. Ihme mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Päiväni ovat pitkiä. Kuopus herää klo 05:30 joka aamu. Siitä sitten suorin vartaloin valmistamaan aamupalaa, tappelemaan vastteista yhden uhmaikäisen ja yhden vauvan kanssa joka odottaa hikipäässä vaunuissa
puistoon, lounasta laittamaan, pyykkäämään, potattamaan,päiväunille laittamaan, tiskaamaan, pukemaan, siivoamaan, kauppareissulle lähtemään, päivällistä laittamaan, riisumaan, jnejnejne siihen saakka kunnes kello on 18 ja mies tulee kotia.
Silloin kotityöni lisääntyy. Mies odottaa "rankan" päivän jälkeen passausta ja moitteetonta kotia/lapsia. Kun mies on syötetty ja juotettu ja hälle on sauna lämmitetty, saan lapset nukutettua ja rojahdan sänkyyn klo 23:00. Mies on ottanut saunakaljan ja haluaa nyt minut petitöihin. Suihin, anaaliin ja ratsastamaan.
Onko reilua?
Toivottavasti ei kuitenkaan kirjaimellisesti?
Lentokone tulee.
No huh huh. Kauhealta kuulostaa. Ei todellakaan ole reilua. Miksi sun mies ei kanna vastuutaan ja miksi hän pitää sua jonain panopuuna?
Älä passaa ukkoa tai muuta erilleen. yh,nä on itsellä helpompaa kun ei enää kolmatta ( lasta) hoidettavana. Ja saat ainakin yksinhuoltaja korotukset. elarit ja asumistuen yms eli ei sun pakko ole heti töihin mennä jos pelkäät tulojesi puolesa, (soppa maksaa takuuvuokran ).Jos vaan lapsesi muuttaa sinun kanssasi asumaan saat siis elarit yms toki et aivan heti ,mutta toimeentulotukea saat.mutta ei se silti rikasta ole yh,na helpottavaa ainakin ja vapaamaa . Ja ottaahan isä varmaan lapsia yöksi joskus saat levätä itse sitten
Ai törkeää. Miehille ei koskaan riitä mikään. Ne ahneet siat.
No voi,voi nyt sentään,että kaipaa mies vielä seksiäkin...jopas nyt jotakin!
Vierailija kirjoitti:
Ootko hyvä ratsastaan?
Alkoko himottaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko hyvä ratsastaan?
Alkoko himottaan?
Juu
Mitä hittoa, onko täällä jotain lahna-mammoja jotka eivät edes anaaliratsasta?
Hä?