Yrittäjiä, rekrytoijia paikalla? Duuni-kortista kysymys,
Eli, jos työnhakija on oikeutettu Duuni-kortin käyttöön, mainitaanko tuo jo hakemuksessa, onko sopivaa..? Vai vasta mahdollisessa työhaastattelussa?
Kommentit (12)
En ole yrittäjä enkä rekrytoija, mutta kyllä mä mainitsisin ihan hakemuksessa. Senhän pitäisi olla etu, jolla helpotetaan huonompaa työkokemusta yms. suhteessa muihin. Siksi se kannattaa mainita jo hakemuksessa, muutenhan paremman cv:n/tuoreemman työkokemuksen omaavat voivat mennä heittämällä ohi, etkä pääse edes haastatteluun asti.
Ilman Duunikortin mainitsemista voi olla, että haastattelukutsua ei edes tule. Kannattaa mainita siis hakemuksessa.
Vierailija kirjoitti:
En ole yrittäjä enkä rekrytoija, mutta kyllä mä mainitsisin ihan hakemuksessa. Senhän pitäisi olla etu, jolla helpotetaan huonompaa työkokemusta yms. suhteessa muihin. Siksi se kannattaa mainita jo hakemuksessa, muutenhan paremman cv:n/tuoreemman työkokemuksen omaavat voivat mennä heittämällä ohi, etkä pääse edes haastatteluun asti.
Vielä sen verran, että parempi myös avata, mitä duuni-kortti tarkoittaa, moni työnantaja ei välttämättä edes tiedä, mikä se on. Eli kirjoita olevasi oikeutettu palkkatukeen.
Kiitos kaikille! Hei, kuinka muotoilisitte lauseen, itse laittaisin sen loppupuolelle hakemusta (ok?), mutta lauseen muotoilu on hakusessa..
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille! Hei, kuinka muotoilisitte lauseen, itse laittaisin sen loppupuolelle hakemusta (ok?), mutta lauseen muotoilu on hakusessa..
ap
Jelppiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jelppiä?
Ei me kaikkea voida sinun puolestasi tehdä. Yritä itse. Työnantaja saa muuten sinusta valheellisen liian fiksun kuvan, jos joku täällä kertoo täydellisen lauserakenteen.
Minut palkkaavalla yrityksellä voi olla mahdollisuus palkkatukeen TE-keskuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Minut palkkaavalla yrityksellä voi olla mahdollisuus palkkatukeen TE-keskuksesta.
Kiitos, tosi hyvä ja asiallinen!!! ap
Joo, voi sen mainita ja lisäksi mainita tosiaan että se tarkoittaa palkkatukea. Toisaalta jonkun alan isommat firmat ei halua kuullakaan mistään palkkatuesta kun nuo hakevat kokenutta asiantuntijaa tai muuhun merkittävään hommaan työntekijää.
Palkkaisitko esim. sinä henkilöstöjohtajaksi hepun joka mainostaa että palkkatukikin onnistuu :)
Vierailija kirjoitti:
Joo, voi sen mainita ja lisäksi mainita tosiaan että se tarkoittaa palkkatukea. Toisaalta jonkun alan isommat firmat ei halua kuullakaan mistään palkkatuesta kun nuo hakevat kokenutta asiantuntijaa tai muuhun merkittävään hommaan työntekijää.
Palkkaisitko esim. sinä henkilöstöjohtajaksi hepun joka mainostaa että palkkatukikin onnistuu :)
Juu en ole asiantuntija :). Duuni-kortin edellytyksenä on olla esim. "vaikeasti työllistettävä". Kokenut asiantuntija ei taida täyttää kriteereitä. Mutta kiitos kuitenkin :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tosi hyvä ja asiallinen!!! ap
En kuitenkaa käyttäisi väärää nimeä te-keskus...
Samaa mietitään meillä. Osaisko joku vastata?