Haluan sittenkin intiimin suhteen naiseen (avautuminen)
Olen nyt 28 vuotias, olen ollut mieheni kanssa 9 vuotta yhdessä ja 5 vuotta naimisissa. Jo ihan pienestä pitäen olen ihastunut myös naisiin, jo eskari-ikäisenä vein tyttöjä nurkan taakse pussailemaan, koska se tuntui kivalle ja hassulle. 19-vuotiaana löysin nykyisen mieheni ja rakastuimme syvästi. Olen ihastunut sekä miehiin että naisiin ennen suhdettamme ja jopa sen aikana (mitään en ole tehnyt! Joskus joku vaan ihastuttaa). En ole koskaan ollut suhteessa tai tehnyt mitään seksuaalista naisen kanssa, enkä kenenkään muun kun mieheni.
Nyt, kun olen vihdoinkin saanut muutaman vuoden työkokemusta oli aika miettiä perheenlisäystä. Olen kuitenkin viimeaikoina alkanut pitämään miehestäni veljellisesti ja ihastunut entistä voimakkaammin naisiin... Seksi muutoin kun minun vastaanottamani suu/sormiseksin osalta on pakkopullaa, ja silloinkin suljen silmäni ja kuvittelen mieheni tilalle naisen. En oikein tiedä mitä minun tulisi tässä tilassa tehdä. Erota? Odottaa ihastumisen laatimista?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
No, jos olet varma, ettet enää rakasta miestäsi kuten suhteessa kuuluu, niin olisko sitten eron paikka... Sitten voit vapaasti kokeilla naisiakin. Mies ei varmaan antaisi sun kokeilla naista just for fun? Joillekin miehille naisen kanssa oleminen ei ole sama kuin miehen kanssa "pettäminen".
Erosin ensimmäisestä vakavasta suhteesta (miehen kanssa) kun mua alkoi vaivaamaan naiset, ja etten ollut niitä kokeillut, JA koska meillä oli muitakin ongelmia. Jos suhteessa ei muuten olisi ollut vikaa, en tietenkään olisi vain kokeilunhalun takia jättänyt hyvää miestä.
Niin, tuntuu vaan niin sekopäiselle erota nyt. Tämä on sitä mitä olemme miehen kanssa vuosia odottaneet. Aina puhuttiin tulevaisuudesta, siitä ajasta kun olen valmistunut ja voidaan perustaa perhe. Meidän suhde on hyvä, kunnioittava, tasa-arvoinen ja rakastan miestäni, mutten himoitse häntä enää. Toisaalta harva varmaan kokee enää lähes kymmen vuoden jälkeen mitä ensirakkauden kaltaista? En ole koskaan ollut naisen kanssa, en siis voi tietää pitäisikö siitä oikeasti. Ja pitäsinkö niin paljon, että olisin valmis hylkäämään vuosien kumppanuuden? Ääh, vaikeaa
Ap
Veljeni ja hänen aviovaimonsa erosivat siinä kohtaa kun suhde muuttui enemmänkin kaverisuhteeksi. Mitään ihastumisia muihin ei ollut kuvioissa eikä lapsia edes suunnitteilla - ovat molemmat veloja.
Kyllä mun mielestä suhteeseen kuuluu seksiä ja halua. Eikä seksiä pitäisi harrastaa, jos se on vastenmielistä. Ihmiset muuttuu ja tunteet muuttuu. Sille ei voi mitään. Ansaitsette kumpikin onnellisuuden. Älä ainakaan lapsia tee, ennen kuin olet varma, että jäät suhteeseen (jos jäät). Olette vielä nuoria, niin ei se ero ole maailmanloppu. Kumpikin ehtisi vielä perustaa perheenkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi mies parkaa...
Ihmiset muuttuu ja haluaa eri elämänvaiheissa eri asioita. Ihan yhtälailla ap olisi voinut vaikka tajuta, ettei halua lapsia tai että haluaa muuttaa Nepaliin lammaspaimeneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos olet varma, ettet enää rakasta miestäsi kuten suhteessa kuuluu, niin olisko sitten eron paikka... Sitten voit vapaasti kokeilla naisiakin. Mies ei varmaan antaisi sun kokeilla naista just for fun? Joillekin miehille naisen kanssa oleminen ei ole sama kuin miehen kanssa "pettäminen".
Erosin ensimmäisestä vakavasta suhteesta (miehen kanssa) kun mua alkoi vaivaamaan naiset, ja etten ollut niitä kokeillut, JA koska meillä oli muitakin ongelmia. Jos suhteessa ei muuten olisi ollut vikaa, en tietenkään olisi vain kokeilunhalun takia jättänyt hyvää miestä.
Niin, tuntuu vaan niin sekopäiselle erota nyt. Tämä on sitä mitä olemme miehen kanssa vuosia odottaneet. Aina puhuttiin tulevaisuudesta, siitä ajasta kun olen valmistunut ja voidaan perustaa perhe. Meidän suhde on hyvä, kunnioittava, tasa-arvoinen ja rakastan miestäni, mutten himoitse häntä enää. Toisaalta harva varmaan kokee enää lähes kymmen vuoden jälkeen mitä ensirakkauden kaltaista? En ole koskaan ollut naisen kanssa, en siis voi tietää pitäisikö siitä oikeasti. Ja pitäsinkö niin paljon, että olisin valmis hylkäämään vuosien kumppanuuden? Ääh, vaikeaa
Ap
Mielestäni sun täytyy miettiä haluatko ylipäätään jatkaa miehesi kanssa vai erota, irrallaan sitä asiasta, että oletko mahdollisesti kiinnostunut naisista enemmän. Jos haluat jatkaa miehesi kanssa, niin sun täytyy hyväksyä se, että et voi "kokeilla" naisen kanssa olemista lainkaan ja alat panostaa teidän suhteeseenne. Jos taas haluat erota, niin sitten eroat.
Vaikea tilanne kyllä. Hyvä ettei teillä ole lapsia, se sekoittaisi asiaa vielä enemmän.