Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloe vera - huippu vai humpuuki

Placebo?
01.02.2016 |

Ystäväni myy aloe vera-tuotteita, ja hän on kovin vakuuttunut tuotteiden tehosta. Hänen innostuksensa innoittamana olen näitä tuotteita nyt monta kuukautta monipuolisesti käyttänyt juomaa myöten ja täytyy sanoa, että en ole huomannut niistä mitään erikoisempaa apua olevan. Voiteet ihan hyviä, mutta ei sen kummempia kuin monen muunkaan sarjan voiteet. Juomasta en ole huomannut mitään hyötyä, vaikka aloin sitä juomaan, jotta atooppinen ihoni voisi paremmin. Hieman myös arveluttaa se, että tuotteita myyvät ovat yhtäkkiä olevinaan terveyden asiantuntijoita, jotka tietävät, että heidän tuotteillaan on saatu helpotusta vaivaan kuin vaivaan ja juomakin sisältää niin ja niin paljon vitamiineja... Minkälaisia kokemuksia muilla lukijoilla on aloe vera -tuotteista? Myyjillä tietysti elämänlaatu kohenee siinä mielessä, että lisäraha tuo iloisen mielen, mutta onko muita hyötyjä havaittu?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovassa nuhassa aloe vera nenäliinat rikkoo nenää vähemmän.

Vierailija
2/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta käytöstä en tiedä, mutta 99 % aloegeeli on ihan huippu auringonpolttamiin ja muihin palovammoihin. Lievittää myös nokkosten aiheuttamaa kutinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK aine iholla. Mutta ei se oikeasti mikään ihmejuttu ole. Vettähän se suurimmaksi osaksi on, ei siitä kannata älyttömiä maksaa.

Vierailija
4/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii iholla, kun on tuota atooppisen tyyppistä kuivaa näin talvisaikaan. Vaimo niitä hommaili ja kaikkeahan pitää aina kokeilla (pois lukien kahta). Vois mennä muillakin rasvoilla mutta noilla ainakin. Jos on plasebovaikutus, niin ei sillä väliä, pääasia että toimii.

Vierailija
5/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jokin aika sitten myös tuollaisessa kun en kieltätyäkään tutulle viitsinyt. Ihmettelin ihan samaa terveysasiantuntijuutta. Onkohan jutut samat kaikilla myyjillä.. Esiteltiinkö sinullekin purkissa olevaa pulveria Ruotsin jääkiekkomaajoukkueen ihmeidentekijänä? Yhtä paljon, kuin ihmettelin esittelijän vakuuttavaa puhetta, ihmettelin sitä miten sokeasti naiset uskoivat kaiken kyseenalaistamatta mitään. Ostin yhden parinkympin tuotteen kohteliaisuudesta tuttavalta ja tuolla on kylppärin kaapissa käyttämättömänä. Ihan turha tuote.

Vierailija
6/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin sitä saksalaista valmistetta hetken.Oli ihan tajuttoman hyvää ainetta..oli sitä missä nokkosuutetta eli juotavaa geeliä.Vatsa parani ja iho ja tukka.

Käytin sitä vuoden koska tuhosin sillä helikobakteerin.

Käyttäisin varmasti vieläkin mutta ei mulla pussi kestä koska kallista!

Tosi hyvä tuote!

Vierailija
7/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloe verahan on yksi luonnon tuotteista missä on oikeasti parantavia ainesosia. luonnostahan ne lääkkeetkin on, pajunkuori-kipulääkkeestä lähtien :D 

aloe veraa saa edullisemminkin kuin tuolta jälleenmyyjältä, mutta on ne hyviä tuotteita vaikka liian hinnakkaita minulle. pihinä ostan mm luontaistuotekaupoista ja netistä. 

Vierailija
8/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloe vera-voiteet on kyllä hyviä mutta aloe veraa löytyy monesta voiteesta, ei tarvitse ostaa niitä forever-lässytystuotteita. 

Ystäväni alkoi niitä myös myymään ja nykyään n jokatoinen kerta kun ottaa yhteyttä on hänellä asiaa näistä ihanista aloevera-tuotteistaan. Olen sanonut useamman kerran etten ole kiinnostunut ostamaan mutta ei ymmärrä puhetta taaskaan. 

Vierailija
9/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitojen aloe veraa sisältämien tuotteiden olen huomannut olevan hyviä allergiselle/atoopikolle (lapsi), mutta eivät samat tuotteet sovi kaikille! Auringonpolttamiin toimii varmasti, ei sitä muuten käytettäisi niin laajasti siihen tarkoitukseen (siihen auttaa myös rasvainen jugurtti, mutta onko se yhtä mukavaa ihoon levitettynä kaikkien mielestä, itse en käyttäisi kuin hätätilanteessa).

Vierailija
10/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nousee aina karvat pystyyn, kun mainostetaan jotain ainetta ihmeaineena, joka parantaa suunnilleen kaikki vaivat. Ällöttävä koostumus sillä aaloella ainakin on, ja pahan makuistakin se on.

Vierailija
11/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään ihme aine ole. 99% aloevera geeliä käytän kasvojen kosteutukseen. On sopivan kevyttä rasvoittuvalle iholleni, jolle yleensä kaikki kasvovoiteet on liian raskaita ja rasvaisia. 

Vierailija
12/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Aloe vera geelinä varmasti itselläkin jää käyttöön pikkunaarmuihin ja auringonpolttamiin. Hyttysenpistojen kutinaan myös minusta auttoi hyvin. Juoman jätän nyt pois, kun en hyötyä ole saanut. Muutenkin tuntuu hullulle, että niitä tölkkejä rahdataan toiselta puolelta maapalloa tänne Suomeen... onhan täällä Suomessakin loistavia terveysvaikutteisia luonnonantimia, kuten karpalo ja tyrni. 

Vierailija
13/23 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä nyt se sellainen puhdistus/laihdutus-paketti c9. Viides päivä menossa ja jatkuvasti pyörryttää, maha on kipeä ja olen laihtunut yhden kilon!!! Senttejä ei ole lähtenyt lainkaan. Kaksi ekaa päivää sai juoda vaan tuota juomaa 90ml ja 3dl jauhetta sekoitettuna veteen ja kaikki maistuu kissankuselle.

Muina päivinä saa syödä 600kcl aterian ja lisää noita huippulitkuja. Väsyttää vaan entistä enemmän ja olen koko ajan jäässä, sisälläkin istun hanskat kädessä :D Kevyttä liikuntaa joka päivä, käynyt lenkillä, pyöräilemässä ja uimassa. Tää nyt ei oikein vakuuta mua :(

Vierailija
14/23 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin sitä saksalaista valmistetta hetken.Oli ihan tajuttoman hyvää ainetta..oli sitä missä nokkosuutetta eli juotavaa geeliä.Vatsa parani ja iho ja tukka.

Käytin sitä vuoden koska tuhosin sillä helikobakteerin.

Käyttäisin varmasti vieläkin mutta ei mulla pussi kestä koska kallista!

Tosi hyvä tuote!

Kuinka paljon tätä aloe veraa pitää juoda päivässä?

Vierailija
15/23 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulle kaupattiin muutamavuosi sitten aaloaveravettä,tutustuin tarkemmin ja yhdessä oli tieto että sisäisesti aloen nauttiminen on  kielletty.

Kun mainitsin myyjälle," niin eihän luonnosta saatavassa ole mitään myrkyllistä."

Vierailija
16/23 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole ihmeaine, mutta itse pidän 99 % geelistä. Myös voide, shampoo ja hoito ovat hyviä.

Vierailija
17/23 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatui vahingossa tulikuuma kahvi käsille.Otin kiireesti Aloe Veran aurinkovoiteen ,kun en ehtinyt hkemaan sitä geeliä tarkoitukseen.Ei tullut mitään haittoja eikä merkkejä .Normaalisti olisi palanut iho.On siitä jotain hyötyä.

Muuteen olen myöskin epäileväinen monen tuotteen suhteen ,mutta en Mucosan joka on parantanut minun vatsan viikossa. 

Vierailija
18/23 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäisesti nautittavat tuotteet voivat aiheuttaa hengenvaaran 

Aloe vera -tuotteet eivät ole haitallisia iholla, mutta suun kautta nautittavien tuotteiden on todettu olevan haitallisia elimistölle. 

Ruotsalaislehti Expressenin haastatteleman  professori Claude Marcusin mukaan sisäisesti nautittavien aloe vera -laihdutustuotteiden tehosta ei ole tieteellistä näyttöä. Hänen mukaansa mahdollinen laihtuminen perustuu ainoastaan siihen, että henkilö syö kuurin aikana vähemmän. 

Marcusin mukaansa kenenkään ei tulisi käyttää tuotteita, sillä ne voivat pahimmassa tapauksessa aiheuttaa maksavaurion.

Yhdysvaltalaisen National Toxicology Pogram -tutkimusohjelman tekemän selvitys väittää, että syötävät tai juotavat aloe vera -tuotteet saattavat aiheuttaa jopa syöpää. Syöpäriskiä ei havaittu iholla levitettävien tuotteiden kohdalla. 

Vierailija
19/23 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloe vera on tutkitusti terveystuote, mutta ihan jokaiseen hömpötykseen ei kannata lähteä mukaan. Sisäisesti en kyseistä tuotetta käyttäisi. Ruokavalio kuntoon niin ajaa saman asian.

Vierailija
20/23 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin prismasta hth:n aloegeeliä jota käytän kosteusvoiteena, kun rasvaiset voiteet ei mulle sovi. Hyvin toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi