Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset ja lapset

että näin
01.02.2016 |

Naapuri järjestänyt yhteisövainoamista, organisoitua häirintää kohta 10vuoden ajan. Keinot on valittu niin että todistaminen vaikeaa. On asuinalueen saanut tahalliseen kiusaan, ei voi olla sattumaa, että yhden pihan liepeet on sotkettu videonauhalla ym ym ym kiusaa ja jokapäiväinen meteli. Muut värvätään tekosyyllä, johon vain sosiopaatti kykenee.
Tarkoituksena saada minulle rikosrekisteri tai tappaa stressiin ym. Tähän tapaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/4513082/naapurin-kiusaaminen

Kuten tuossa ketjussa, tekosyyllä aletaan kiusata naapuria kokoaikatyönä.

Viimeisin keino on kirkua suoraa kirkumista joka päivä. Tämä sen jälkeen, kun ajotiellä kokoaikakarjuminen ja tahallinen meidän pihaan pallojen potkiminen ja lyöminen ja isojen kivien lyöminen on vähentynyt.

Kun vastasin itse puhumalla samaa kieltä, kuin kirkuja, eli kirkumalla, nyt herra on soittamassa poliisia ja lähestymiskiellolla on uhkaillut ennenkin. Minä siis en ole väkisin tunkenut hänen tontilleen, hänen lapsensa ovat väkisin olleet joskus meidän pihassa aamulla ja itse onnellisena katselee, kun lapset ovat lapsia ja yhteisöllisyys!

Onko siis laki eri lapsille ja aikuislle? Minulla on oikeasti pitkä pinna ja tahallista kiusaa katsonut 10 vuotta. Eilen sain ehkä lievän aivoinfarktin, kun en vionut lukea, vaan kun yritin kohdentaa katseen, näin vain valoilmilöitä kirjan sivulla.

Tämä joka joka päivä kirkuu, on nyt traumatisoitunut tästä kun minä puhuin hänelle hänen kielellään.

Voiko olla niin, että laki on eri ja lapsen statuksella muita saa tahallisesti kiusata vanhempiensa manipuloimana?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi