Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päästäisitkö 9v lapsesi kahdestaan samanikäisen kaverinsa kanssa kaupungille leffaan?

Vierailija
31.01.2016 |

Bussilla menisivät Kamppiin ja siitä Tennispalatsiin elokuviin. Päivänäytös tietenkin kyseessä. Koulumatkat kulkevat tietenkin sujuvasti omin päin bussilla, mutta koulu ei lähelläkään keskustaa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yksi oma lapsi on kohta 11, ja kulkee bussilla tottuneesti kouluun ja harrastuksiin, enkä silti päästäisi kaverin kanssa kaupungille.

Vierailija
2/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan päästäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu.

Vierailija
4/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok. Itse olen samaa mieltä, mutta poika väittää kirkkain silmin, että moni kaverikin luokalta pääsee.

Vierailija
5/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paästäisi. Edes 13-v. ei ole ollut vielä yksin kavereiden kanssa bussilla vaan olen viennyt ja hakenut ovelta ovelle.

Vierailija
6/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi. Yli 10-vuotiaan voisin.

Vierailija
7/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä päästäisi!

Vierailija
8/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä itsekään päästäisi, mutta itse kävin tuossa iässä yksin keskustassa pianotunneilla. Ja vähän vanhempana kaverin kanssa ostoksilla.

Ajat on nykyään omituiset. Kaikkea pelätään paljon enemmän kuin ennen.

Vierailija
9/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla, että voisin viedä ja hakea, mutta en muuten kulkemaan keskenään. Olettaen, että kyseessä on lasten leffa, johon ei tarvitse aikuista mukaan. 

Nykyään saa pelätä enemmän kuin ennen, koska kaikki on levottomampaa, jo pelkästä liikenteestä alkaen. 

Vierailija
10/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä en taatusti! Midän pikkukaupungissakin veisin ja hakisin tuon ikäiset.

Vierailija
11/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin jos ovat kattoneet reitin valmiiksi eikä ole sellasta tyyppiä että hätääntyy vaikka eksyiski. Kampista tennispalatsiin ei ole kuitenkaan mikään pitkä tai monimutkainen reitti.

Vierailija
12/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin. Nykyvanhemmat ovat hysteerisiä. Tottakai voi neuvoa että ei jäädä roikkumaan mihinkään pimeille kujille vaan pysytään järkevissä paikoissa varsinkin illemmalla.

Vierailija
13/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntien oman lapseni päästäisin jos tunnen ne kaksi muuta, muuten en ja tietysti vanhempia täytyy tuntea minkälaisista kodeista. 

Vierailija
14/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin. Joo päästäisin, jos tulisi komplikaatioita en päästäisi toiste. Päivänäytös ei paha ja dösä kerran suoraan Kamppiin :)

Vierailija
15/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäisin. Nykyvanhemmat ovat hysteerisiä. Tottakai voi neuvoa että ei jäädä roikkumaan mihinkään pimeille kujille vaan pysytään järkevissä paikoissa varsinkin illemmalla.

Aivan! Itse kävin varmaan jo 8-v elokuvissa yksin kultaisella 70-luvulla, jolloin sattui tilastojen mukaan paljon enemmän kaikkea pahaa lapsille.

Vierailija
16/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin, mutta asummekin korttelin päässä leffateatterista. Muuten en kyllä päästäisi.

Vierailija
17/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä pimeät kujat ovatkin todella vaarallisia ja esim. matkalla Kampista Tennispalatsiin on monta pimeää kujaa. 

Vierailija
18/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en päästäisi. Kampissa liikkuu näitä ryöstelijäporukoita. Puhelin ja rahat viedään. Päästän sitten, kun osaavat selviytyä jotenkin itsenäisesti tuollaisesta, ihan mahdollisesta, tapauksesta. Eli mitä tehdä ja keneltä pyytää apua, kun kotiin ei voi soittaa.

Vierailija
19/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus mitä hyysäämistä. 

Vierailija
20/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitsi tai halua enää itsekään Helsingin keskustassa oleilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi