Suuttuiko se 22v. mies mulle nyt lopullisesti?
Sanoin että en halua tavata häntä työviikolla vaan mieluummin viikonloppuna ja se ei hänelle sopinut. Sanoin että unohdetaan koko juttu, johon hän sitten: "No iha mielellää, kolkytvee naine joka ei jaksa nostaa persettää ylös, ei urheile, elää keskiajan mallii ku ei voi laittaa lisää kuvia itestää. Mut selväähän se on mitä piilottelet :) Alan nyt treenaa, heippa".
Miksi hän laittoi minulle tuollaista tekstiä?
N29
Kommentit (11)
Loukkaantui lapsellisesti ja yritti lyödä vyön alle. Jätit taaksesi kasan lantaa, hyvä että pääsit eroon mokomasta ulkonäkökeskeisyydestä
Hyvä että selvisi tuo jo heti alussa ennenkuin olet suhteeseen enempää panostanut. Ei jatkoon.
t. mies
Lapsellinen pikkupoika. Sille on syynsä että naiset vähempi kattelee nuoria miehiä. Eihän 22v mies kelpaa sen ikäselle naisellekaan. Max kakskymppisis on tuon ottajat.
En vastannut tuohon enää mitään. Olisiko teidän mielestä pitänyt laittaa jotain?
Mulla on jotenkin paha mieli hänen puolestaan. Kyllä hän ansaitseekin hyväkuntoisen nuoren naisen itselleen. Minusta hän on jotenkin sympaattinen, on vaan niin nuori vielä. En usko että hän on pohjimmiltaan paha.
Ap
Tuossa iässä hyväksynnän ja ihailun saaminen on tärkeää. Siksi sitä jaksaakin treenata ja baarit ovat kiinnostavampia kuin koti-illat.
Ap
Huomaa että keskenkasvunen pikku nulikka.. älä vaan laita mitään takas.
Vierailija kirjoitti:
Nollaprovo
Ei ole nolla- eikä mikään muukaan provo. Miksi olisi?
Ap
Koska annoit pakit.