Sitten kun ensi talvi tulee, niin pysyttelen koko talven sisällä.
Tämän talven osalta tämä taitaa olla jo liian myöhäistä, mutta tämän vuoden aikana suostuttelen mahdollisimman monta tuttua, sukulaista ja naapuria tällaiseen suunnitelmaani mukaan. Sitten kun ensi kevät, kesä ja syksy menevät ohi ja talvi alkaa, niin minä linnoittaudun kotiini ja pysyn täällä ensi vuoden kevääseen asti. Käyn nostamassa tililtäni ennen sitä mahdollisimman paljon rahaa, että minulla on varaa maksaa minua auttaville ihmisille siitä, että he mahdollistavat sen, että pysyn koko ensi talven kotona. Sitten ihmiset, jotka saan auttamaan minua saavat käydä minun puolestani esim. kaupassa ostamassa ruokaa, vessapaperia, shampoota, pyykinpesuainetta, apteekista lääkkeitä, lainaamassa kirjastosta minulle kirjoja, cd-levyjä, dvd-levyjä, lehtiä ja palauttamassa ne takaisin sinne takaisin. Minä pyrin järjestämään töissäni asiat niin, että teen etätöitä kotona ja jos se ei ole mahdollista, niin otan lopputilin. Oikeasti ensi talvena en poistu kotoani ellei ole ihan pakko mennä esim. lääkärille tms. Tämä talvi on ollut nyt erityisesti tällä viikolla oikeasti niin kamala, että ensi talvena en kestä taas tätä, että kun ensin lumi ja jää sulivat osittain ja ovat nyt jäätyneet. Sen vuoksi täällä seudulla on paikoin todella liukasta, koska kaikkia paikkoja ei hiekoiteta. Ensi talven pysyn kotona ja jos se ei ole mahdollista, niin lähden talveksi johonkin, missä on kesä ja palaan takaisin kun talvi täällä on ohi.