Nyt kaivataan miesnäkökulmaa tähän keskusteluun !!!
Onko miehiä kuulolla ? Viitaten tuohon kiivaana käyvään keskusteluun ystävien luottamuksellisten asioiden juoruamisesta omalle miehelle jne...
Täällä alkaa saamaan huolestuttavan paljon kannatusta tuo " me jaamme kaiken" -näkökulma. Mutta mitä sanoo mies ? Millä linjoilla olette ?
Kerrotteko omien ystävienne luottamukselliset asiat vaimoillenne ja oletatte/haluatte vaimonne kertovan teille ? Vai saako/pitääkö parisuhteessa vaieta ystävien salaisuuksista.
Kommentit (8)
että jos jatain arvoja voin tyttärelleni opettaa, niin tärkeimpiä on luottamus ja toisen ihmisen kunnioitus. Ystävien asiat olkoot nyt ja aina luottamuksellisa, ei parisuhteiden keskustelumateriaalia. Eli suut suppuun !
En kerro MITÄÄN luottamuksellisesti keskusteltua kenellekään. En kerro myöskään kavereideni asioita (elleivät muutenkin tule hänen tietoonsa). Esimerkkinä kerrottavasta asiasta voisi olla seuraava:
Janne erosi tyttöystävästään. Jannella on paska fiilis.
Kertomani tieto olisi tämä. En kerro yksityiskohtaisesti mistä tämä johtui, ja kaikki niitä detaljeja, joita Janne on ehkä minulle vuodattanut - en todellakaan.
Voisin sanoa, että tärkeistä asioista jää minulle 98% - edelleen valuvat ne, jotka vaimo kuulisi muutenkin.
Mitä miehet tekis naisten palstalla...??
tv. 5.
Ja mitä mies tekee naisten palstalla?
Tietysti runkkaa, niinkuin tuosta ylläolevasta vastauksesta voit huomatakin. Get a life.
Itse en IKINÄ kerro luottamuksellisia asioita miehelleni, vaikka muuten puhummekin paljon ja kerromme paljon asioita toisillemme. Jostain syystä mieheni kyllä kertoo kuitenkin mulle tosi usein sellaista, mitä on kaverinsa kanssa puhunut ilmiselvästi luottamuksella. Tosin musta tuntuu, että naisten väliset " luottamukselliset" keskustelut ovat tosi usein aika paljon syväluotaavampia ja henkilökohtaisempia kuin miesten keskustelut, mutta yleistäähän toki ei pidä.
Kukaan ei tietenkään tunnusta kaveriporukoissa mitään nolojajuttuja... Oman muijan juttuja en kehtaa sanoa kavereilleni.Tiedän kuitenkin tarkalleen miten ystäväni tyttöystävä ääntelee sängkyssä....
Sehän se on salailua, kun ei juorua luottamuksellisia keskusteluja eteenpäin.
Joitakin kyllä, mutta jos joku asia on sovittu, että siitä ei puhuta, siitä ei sitten puhuta vaimollekaan. Enkä odota vaimoni kertovan minulle ystäviensä luottamuksellisia asioita. -mies 33v-