Me aloitimme sovelletun helmihaasteen!
Tiedätte varmaan sen helmihaasteen, jossa nainen antaa miehelle 40 helmeä ja aina kun mies laittaa helmen kuppiin, niin naisen on pakko antaa seksiä. Meillä mies halusi tuohon mukaan, mutta koska mielestäni tuossa ei hyödy kuin mies, niin teimme sovelluksen tuosta eli meillä menee tulevaisuudessa seuraaavasti:
Mun yöpöydän laatikossa on nalle ja pieni kaulahuivi nallelle. Jos mies laittaa nalle nojaamaan yölamppua vasten, niin 24 tunnin sisällä mun on annettava sille. Kuitenkin on sopimus, että myös minä saan jotain. Jos pöydällä on nalle, niin minä saan käydä shoppailee max. sataselle. Jos mä laitan nallelle kaulahuivin, niin en mene shoppaammaan, mutta miehen on tuotava mulle suklaarasia.
Huomenna alkaa, saa nähdä miten käy.
Kommentit (26)
Miksi tässäkin (alkup. helmihaasteessa) on taas seksi kauppatavarana ja vielä niin, että nainen on se, joka siihen "uhrautuu".
Voi luoja, että mä en kestä tätä naisen esineellistämistä seksivälineeksi!
Eikö miehen olisi sama käydä huorissa, jos seksiä ei saa edes omalta vaimolta ilman rahaa?
Ikisinkkumies
Mihin helvettiin jotain nalle tai helmiä tarvii? Ettekö te vain voi puhua ja sanoa?
Mielestäni tuollainen helmihaaste on naisia alistava. Nainen ITSE päättää silloin kun haluaa seksiä, eikä mies vain laita helmeä kuppiin ja silloin on naisen haarukka auettava. Todella seksistinen haaste!
Eikö kukaan väsähtäny suomalaisnainen jaksanut lukea koko jutun ideaa?
"...Seuraavana aamuna lupauksensa jälkeen Carolyn kuitenkin joutui paniikkiin. Hän tajusi, ettei selviäisi niin isosta määrästä seksiä - fyysisesti eikä henkisesti. Lopulta Carolyn päätyi antamaan miehelleen 40 helmeä, joista jokainen symboloi yhtä pelehtimiskertaa. Mies sai käyttää helmen aina, kun halusi."
"Helmet muuttivat koko suhteen paremmaksi. Kokemus muutti perinpohjaisesti myös Carolynin elämän, sillä hän päätyi kehittämään kokeilunsa pohjalta The Forty Beads Method -menetelmän ja kirjoitti myöhemmin aiheesta myös kirjan..." Carolyn top 5 asiat, jotka hän oppi kokemuksestaan:
1. Rakkaudessa kannattaa tehdä uhrauksia.
2. Seksin runsaus muuttaa kaiken.
3. Terve, jatkuva seksielämä vie suhdetta eteenpäin.
4. On hauskempaa sanoa kyllä kuin ei.
5. Odottaminen on avainasemassa.
6. Enemmän seksiä = parempaa seksiä.
Pihtaajat ja miehiä väheksyvät naiset kuulolle!
Kiva stereotypia, että vain miehet haluaa seksiä ja naisia kiinnostas vain siisteys ja shoppailu... Oksettavaa touhua.