Maiju

Tiedätte varmaan sen helmihaasteen, jossa nainen antaa miehelle 40 helmeä ja aina kun mies laittaa helmen kuppiin, niin naisen on pakko antaa seksiä. Meillä mies halusi tuohon mukaan, mutta koska mielestäni tuossa ei hyödy kuin mies, niin teimme sovelluksen tuosta eli meillä menee tulevaisuudessa seuraaavasti:

Mun yöpöydän laatikossa on nalle ja pieni kaulahuivi nallelle. Jos mies laittaa nalle nojaamaan yölamppua vasten, niin 24 tunnin sisällä mun on annettava sille. Kuitenkin on sopimus, että myös minä saan jotain. Jos pöydällä on nalle, niin minä saan käydä shoppailee max. sataselle. Jos mä laitan nallelle kaulahuivin, niin en mene shoppaammaan, mutta miehen on tuotava mulle suklaarasia.

Huomenna alkaa, saa nähdä miten käy.

• ylös 4
  • alas 40

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Helmihaasteessa oli kyllä alunperin molemmilla 20 helmeä. Kun nainen laittoi helmen kuppiin, miehen piti imuroida koko talo (aikaa käytettävä vähintään minuutti/neliö). Kun se on tehty, hän sai ottaa sen helmen itselleen. Kun mies laittoi helmen kuppiin, naisen piti antaa seksiä ja sen päätteeksi hän sai helmen itselleen.

Haasteen ongelmana on se, että mies ei saa seksiä enää seuraavan kuukauden aikana, koska kaikki helmet on naisella. Ja lattiat tulvii pölypalloja.

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

En ole ikinä kuullut tälläisestä helmihaasteesta. Alkuperäiseen ideaab en tod. lähtis mukaan

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Tuo kuullostaa mun korviin enemmän kiristykseltä puolin ja toisin. No haastetta on kyllä.

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Kuka nyt on outo?
Mä en tajunnut tosta sydeemistä mitään...
Kuuluuko meidän naisten olla tommosia?

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Yleensä seksiä ei anneta. Sitä saadaan puolin ja toisin ja halutaan harrastaa yhdessä.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Ap menny jokin pieleen. Helmihaasteessa kumpikin voittaa koska seksiä on useammin. Ideana et kumpikin oppii nauttimaan ja s-elämä piristyy. Naisen ei tulisi pihistää ja kiristää!

Vierailija

Me on yksinkertaisettu tuota sun ideoimaa mallia älyttömästi ja toimii tosi hyvin.

Jos vaimo haluaa seksiä, hän laittaa viisikymppisen yöpöydälleni. Jos minä en halua seksiä laitan toisen viisikymppisen samaan kasaan ja aamulla laitamme sen yhdessä yhteiseen isoon säästöpossuun! Näillä rahoilla matkustelemme yhdessä.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Miksi olet parisuhteessa, jos et nauti seksistä? Eikö sinkkuus olisi tuollaisille parempi?

Vierailija

Tämähän oli provo, mutta kuitenkin tärkeää kommentoida, että siinä vaiheessa olisi ero tai pariterapia tarpeen, jos seksi on vain toista osapuolta varten.

Vierailija

Muakaan ei seksi kiinnosta pätkääkään, mutta ottaisin kyllä mieheltäni vastaan suklaata ja shoppailureissuja. Voisin ihan hyvin kokeillakin.

Vierailija

Onko yleistäkin teidän parisuhteessa sellainen, että jos vaimo antaa piparia, niin miehen tulee kantaa hänelle herkkuja ja shoppailureissuja palkkioksi?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat