Vierailija

Huomasin äsken suihkussa käydessäni pikkuhousuja vaaleanpunaista..voikohan tämä olla lapsivettä?

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (5)

Vierailija

Voi olla lapsivettä. Mulla on alkanut synnytykset lapsivesien menolla, mutta en ole sen väriä nähnyt, kun on tullut tummiin tekstiileihin. Kannattaa seurata tilannetta. Älä laita sidettä tai pikkuhousunsuojaa, niin huomaa, tihkuttaako. Laita side vasta sitten, kun on selvä, että sitä tulee sieltä. Voi tietenkin olla myös limatulppa tai jotain muutakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi olla lapsivettä. Mulla on alkanut synnytykset lapsivesien menolla, mutta en ole sen väriä nähnyt, kun on tullut tummiin tekstiileihin. Kannattaa seurata tilannetta. Älä laita sidettä tai pikkuhousunsuojaa, niin huomaa, tihkuttaako. Laita side vasta sitten, kun on selvä, että sitä tulee sieltä. Voi tietenkin olla myös limatulppa tai jotain muutakin.

Synnäriltä neuvotaan (ainakin neuvottiin v. 2014 kun olin raskaana) nimenomaan laittamaan side ja vaihtamaan sitä esim. joka pissakäynnin yhteydessä jotta näkee, millaista ja mitä sieltä tihkuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Synnäriltä neuvotaan (ainakin neuvottiin v. 2014 kun olin raskaana) nimenomaan laittamaan side ja vaihtamaan sitä esim. joka pissakäynnin yhteydessä jotta näkee, millaista ja mitä sieltä tihkuttaa.

Mä ajattelen, että jos on epäselvää, tihkuaako sieltä mitään, sen näkee paremmin alkkareista. Sitten kun on selvää, että jotain tulee, laittaa sen siteen. Mutta tää on vain mun mielipide. Mulla on se vesi tullut sellaisina lorauksina, että ei ole ollut epäselvää, että jotain "tihkuu".

Vierailija

Tod.näk. lapsivettä on. Minulla oli juuri tuon väristä. Side pöksyihin tosiaan niin näet tuleeko sitä vielä ja kuinka paljon tulee. Oletko muuten millä raskausviikolla?

Vierailija

Olen viikolla 39, joten synnytys alkaa pikkuhiljaa lähestymään..Huomenna olisi muuttopäivä..olin jotenkin ajatellut, että vauva syntyisi toisella paikkakunnalla, mutta vauva taitaa olla eri mieltä..Olen pakkaillut tavaroita koko päivän ja äsken suihkussa käydessäni huomasin, että pikkuhousuissa oli vaaleanpunaista..Tietysti syntyy vielä muutto matkalla..jaksais odottaa vielä pari päivää..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat