Mies sai tosi runsaan palkankorotuksen-
Ihanaa vihdoinkin ns.extra rahaa- osa laitetaan säätöön ja lopulla luxusta arkeen.
Kommentit (15)
Osa laitetaan säätöön? Siis johonkon rakastajaan? Täh?
Mee töihin ni on vielä enemmän rahaa
Vierailija kirjoitti:
Osa laitetaan säätöön? Siis johonkon rakastajaan? Täh?
Hyvä ku ei hoitoon.
Oottekos laskeneet uuden veroprosentin? Ja hommanneet uuden verokortin? Todennäköisesti mistään kovin isosta korotuksesta nettoansioihin ei ole kyse.
Leuhkimus maximus! Miehesi sai palkankorotuksen, sinä et. Rahat kuuluvat hänelle, ei sinulle.
Tosiaan, 1.2. astuvat voimaan uudet palkkataulukot valtiolla. Itsekin saan n. 20 € kuussa lisää, jonka nyljen kansalaisten selkänahasta.
Niin, miehesi rahoilla leveilet ja aiot ilmeisesti niillä loisia? Mitäs itse tuot talouteenne?
Niin sai. Palkka nousi 1200 €/kk ja veroina lähtee 700€/kk, joten nettoaa 500 €/kk.
Ap jatkaa - siis itse saan 2700€ netto ja mies nyt 1.2 alkaen 4960€ netto - josta juuri neuvottelee että saa palkan osana työmatkat - eli palkka olisikin esim. 3950€ ja saa laskuttaa firmaa matkakuluina sen 1000€ verran.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa - siis itse saan 2700€ netto ja mies nyt 1.2 alkaen 4960€ netto - josta juuri neuvottelee että saa palkan osana työmatkat - eli palkka olisikin esim. 3950€ ja saa laskuttaa firmaa matkakuluina sen 1000€ verran.
Firmalle kiva juttu, jos ei ole ajopäiväkirjat / matkalaskut kunnossa. Matkalaskussa on oltava liitteenä kuitit tai oman auton käytöstä kilometrit ja usko tai älä, se verottaja tarkistaa, että autolla myös ajetaan se määrä, joka on ilmoitettu matkakulujen perustaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa reilulta. Meillä päin sitä sanottaisiin huijaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Firmalle kiva juttu, jos ei ole ajopäiväkirjat / matkalaskut kunnossa. Matkalaskussa on oltava liitteenä kuitit tai oman auton käytöstä kilometrit ja usko tai älä, se verottaja tarkistaa, että autolla myös ajetaan se määrä, joka on ilmoitettu matkakulujen perustaksi.
Jeps, näin on. Ei kannata ruveta pelleilemään.
Kamala leuhkiminen palkasta ja sitten noin pienet tulot. Aika noloa
Miten tyhmä täytyy olla, että ryhtyy täällä rehvastelemaan miehensä palkalla ja vielä kertoo, miten epärehellisin keinoin vältellään veroja?
Teillä on molemmilla hyvä palkka! Maksakaa verot iloisena, niille saa paljon vastinetta.
Osta vielä pari x-kirjainta. Ei vaiskaan, mukavaa teille. :)