Vierailija

Ajoin alueella, jossa oli kyltein merkitty "Automaattinen liikennevalvonta". Lähestyessäni risteystä näin kuinka valot olivat vielä vihreät, en siis nähnyt syytä hidastaa. Valot kuitenkin vaihtuivatkin heti keltaiseksi, mutta olin jo kerennyt niin lähelle risteystä 70km/h nopeusrajoituksen takia, että en enää uskaltanut jarruttaa 70km/h nopeudesta todella liukkaan tien takia. Olin päässyt juuri risteysalueelle kun valot vaihtuivat jo punaiseksi ja ajoin punaisilla risteysalueen yli. Risteysalueen jälkeen oli valvontakamera, mutta en havainnut, että se olisi välähtänyt. Ajoin kuitenkin nopeusrajoituksen mukaisesti. Miten punaisia päin ajamista valvotaan "automaattisen liikennevalvonnan" alueella? Voinkohan alkaa odottamaan sakkoa saapuvaksi :(

• ylös 0
  • alas 8

Kommentit (7)

Vierailija

Todennäköisesti just siinä tolpassa ei ollut kameraa, kun ei välähtänyt. Ei niissä kaikissa ole.

Vierailija

Toivottavasti. Hirveä selvittäminen asiasta, jonka olisi voinu tiivistää kahteen sanaan: "Olen kusipää."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

voi luoja, kannattaa varmaan pysyä neljän seinän sisällä niin et ahdistu vuosikausiksi jostain pikkujutusta. Kauhea rikollinen olet

Vierailija

Jos olit jo risteysalueella niin et olis tuossa vauhdissa ehtinyt pysähtyä. Kannattaa tarkkailla valoja, jos ne on pitkään palaneet vihreänä, kannattaa alkaa hidastamaan, koska suurella todennäköisyydellä valot vaihtuvat piakoin punaiseksi.

Vierailija

Ei se oo pikkujuttu, rahallisestikka jos "jää kiinni". Mulle kävi niin, liukas keli ja valo vaihtu kuulemma pari metriä ennen kuin ylitin valot. Päiväsakoille meni, iso summa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
voi luoja, kannattaa varmaan pysyä neljän seinän sisällä niin et ahdistu vuosikausiksi jostain pikkujutusta. Kauhea rikollinen olet

You made my day, liian tunnollinen kuski ilmoittautuu? En taida päästä yli virheestäni :'(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se oo pikkujuttu, rahallisestikka jos "jää kiinni". Mulle kävi niin, liukas keli ja valo vaihtu kuulemma pari metriä ennen kuin ylitin valot. Päiväsakoille meni, iso summa.

Niin, senhän takia tämä nyt jäikin vaivaamaan. Ottavatko valvontakamerat kuvan myös pelkästään punaisia päin ajamisesta? Vai miten asiaa valvotaan?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat