"Täysin uudistunut" Gloria-lehti. Yeah, right
Luin aikoinaan ko. lehteä paljonkin, noin 10 vuotta sitten se oli vielä ok. Sitten se tipahti kehityksestä. Tuli Olivia, joka oli ensimmäistä kertaa oikeasti hyvä lehti. Gloria alkoi toistaa itseään ja lähinnä kertoi kuinka kukakin toimittaja on nyt treffannut sen ja sen staran ja oli ihq juhlat. Joo...
No nyt näiden päätoimittajavaihdoksien jälkeen tuli oikeasti potentiaalinen tyyppi vetäjäksi ja kohkattiin helmikuun uudistuksesta ja upeasta uudesta Gloriadta jolle oma värikin on suunniteltu. Olisikokuitenkin sen värin sijaan kannattanut keskittyä vaikkapa sisällön suunnitteluun? Jäätävä pettymys kun lehdessä ei ollut MITÄÄN MUUTTUNUT. Mikä uudistus? Samat palstat, samoja tyhjänpäiväisiä juttuja ihmisistä joiden elämää seurattu sadoissa muissakin lehdissä. Tylsät muotijutut, vieläkin tylsemmät meikkikutut. Pari putkiloa vinossa ja osta osta. EI MITÄÄN UUTTA JA INNOVATIIVISTA. Sana raikas on hyvin kaukana siitä lehdestä. Hyvin toimeentulevana 4-veenä minun pitäisi olla, oletettavasti, pääkohderyhmää, mutta minua lehti ei todellakaan puhutellut. Olen todella pettynyt. Odotin että pääsen vihdoin taas tilaamaan sen arkea ilahduttamaan muttanyt jää kyllä irtonumerotkin ostamatta.
Kommentit (4)
Eikö sieltä saaneet vakituiset kenkää ja nyt tehdään freepohjalta? Vai olenko ymmärtänyt väärin? Tuota uutta numeroa en ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sieltä saaneet vakituiset kenkää ja nyt tehdään freepohjalta? Vai olenko ymmärtänyt väärin? Tuota uutta numeroa en ole nähnyt.
Kai nyt päätoimittaja ainakin on palkollisena? Olisi ottanut selkeän, modernin naisen linjan, nyt yrittää toistaa Lindgrenin juttuja jotka ehkä kantoivat lehteä 20-v sitten. Ei toimi enää, kas kumma. Ap
Selkeä modernin naisen linja? Korkeasti koulutetun, johtavassa asemassa olevan naisen itseluottamus tulee vaatteista... Nina Ariluoma-Hämäläinen, sivu 80. Jepjep.
Pah mitä virheitä, kännykällä ja tuohtuneena ei saisi kirjoittaa koskaan... Mutta you get the picture. Ap