Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on välillä ihan järjettömän mustasukkainen

Vierailija
31.01.2016 |

Hieman ärsyttävä ongelma, koska suhde on muuten kaikinpuolin täydellinen ja mies on ihana. Kärsii vain paikoin huonosta itsetunnosta, mikä aiheuttaa ongelmia.

On sanonut ettei välillä ymmärrä mitä on tehnyt että ansaitsee minut. Jos kutsun komeaksi tms. niin ei selvästikään usko minua. Jos kehun oikein kovasti, sanon että on ihana ihminen ja minulle todella tärkeä, saattaa alkaa itkemään liikutuksesta.

On ihan järjettömän mustasukkainen existäni, vaikka hänellä on itsellään ollut enemmän kumppaneita, eivätkä minun aiemmat suhteeni olleet edes mitenkään erityisen mukavia.
On myös todella mustasukkainen miespuolisista kavereista ja tämä aiheuttaa todella paljon ongelmia ja ärsytystä, koska:

1) Opiskelen miesvaltaisella alalla = 99% luokkatovereistani on miehiä. Olen sosiaalinen ihminen, enkä halua viettää koulupäiviäni yksin vain koska miehen mielestä minun pitäisi kaveerata naisten kanssa.

2) Meillä on itseasiassa yhteinen ystäväpiiri. On todella vaikeaa olla porukalla missään, kun mies saattaa vetää herneet nenään jostain ihan ihme asioista tai kuvitella ihan perättömiä juttuja.

Silloin kun on humalassa ei ole mustasukkainen. Todella humalassa alkaa jopa selittämään juttuja tyyliin: "Jos joskus johonkin ihastut niin X:n saat ihastua. Se on niin hyvä tyyppi."

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalilta eikä ole Ap sinun ongelmasi, vaan miehen pään sisäinen ongelma. Nyt on vakavan keskustelun paikka, kellään ei ole oikeutta sanella ketkä saavat olla ystäviäsi tai ystävien sukupuolta. 

Vierailija
2/4 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käytös ei parane ajan myötä, miehen kontrollinhalu tulee vain kasvamaan. Tuo humalassa lupaileminen vaikuttaa todella pahaenteiseltä.

Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ansaitse sinua" kuului exän suusta usein, ajattelin aina "voi että höpsö", kunnes selvisi, ettei todellakaan ansainnut, mies oli pettänyt minua suhteemme alusta alkaen.

Mustasukkaisuus on sairaus, joka ei ikinä parane.

Vierailija
4/4 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä. Se. Sika.