Vierailija

Jostainsyystä monen mielestä yksittäiset mukit ovat hyvä lahjaidea ihmiselle, jolla on jo mukeja mutama kymmenen. Mukeja tulee laitettua kirppareillekin, mutta millaista käyttöä olette keksineet niille? Mukit ovat monesti kauniita, mutta ärsyttävät, kun pyörivät pölyä keräämässä.

Minulla on mukissa meikkejä, hammasharjat, kaupan yrttiruukut ja työpaikalla kynät.

• ylös 6
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Mielestäni kaikki yksittäiset astiat (jotka eivät kuulu sarjaan jota lahjan saajalta jo ennestään löytyy) ovat aika huonoja lahjoja. Itse olen vienyt työpaikalle kahvimukiksi, Konttiin ilmaiseksi tai myynyt nettikirpparilla pois, jos ovat jotain arvokkaampaa merkkiä. En halua pyöritellä kotona parittomia, sekalaisen mallisia ja värisiä kuppeja kaapeissa viemässä vähäistä kaappitilaa.

Vierailija

Samaa mieltä. Minulla oli töissäkin jossain vaiheessa viisi mukia. Nyt keittiön kaapeissa on yli 20 mukia ja vähintään toisen mokoman olen vienyt konttiin. Asun yksin pienessä asunnossa ja kaikkien mielestä paras lahjaidea on antaa uusi muki.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Yrteille olen käyttänyt niitä ruukkuina. Ei noita onneksi enää ihan hirveästi ole yksittäisinä. Osa on työpaikalle roudattu kahvikupeiksi täältäkin.

Vierailija

Jos sinulla on esillä näitä eriparikuppeja, niin en minä ihmettele ollenkaan, jos muut luulevat sinun tykkäävän niistä. Ei kukaan ole ajatustenlukija.

Totta on kieltämättä sekin, että vaikka sinulla olisi kaikki mukit piilossa, saattaisit silti saada niitä lahjaksi. Muki nyt vain on sellainen helppo lahja, jonka ajatellaan tulevan käyttöön. Kaikkein parasta olisi, jos kehtaisit sanoa tutuillesi, ettet niitä enää tarvitse etkä halua.

Vierailija

Kaikkea pikkusälää säilön niissä (kynät, pinnit, kammat, meikkikynät, klemmarit...), jos sopivat väriltään ja tyyliltään esillä olemaan. Vääräntyyliset tai -väriset vien töihin kahvimukiksi tai annan pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on esillä näitä eriparikuppeja, niin en minä ihmettele ollenkaan, jos muut luulevat sinun tykkäävän niistä. Ei kukaan ole ajatustenlukija.

Totta on kieltämättä sekin, että vaikka sinulla olisi kaikki mukit piilossa, saattaisit silti saada niitä lahjaksi. Muki nyt vain on sellainen helppo lahja, jonka ajatellaan tulevan käyttöön. Kaikkein parasta olisi, jos kehtaisit sanoa tutuillesi, ettet niitä enää tarvitse etkä halua.

Ei niitä ole esillä kotona, paitsi jos sattuu olemaan joku yrtti hengissä. Tuntuu, että hävettävän usein paasaan mukien turhuudesta, kun kuitenkin vain lempparia käyttää. Ehkä ihmisille tulee minusta mieleen mukit ja siitä ajatus, että taidanpa ostaa mukin lahjaksi.

Vierailija

Minä taas tykkään kun on vähän kirjavampaa. Lasejakin minulla on ties kuinka montaa erilaista, samoin mukeja ja lautasia. Myös ruokapöytä on eri sarjaa kuin mikään tuoleista, nekin ovat mitä sattuu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat