Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat riitelee taas

Vierailija
30.01.2016 |

Riehuu ja paiskoo tavaroita. Isä on kai vähä kännis. Äiti on joskus sanonu et se haluis avioeron mut se ei pysty siihen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa ja pelottavaa lapsen kannalta. Toivottavasti sulla on sisaruksia, joiden kanssa saat jaettua asiaa. Mä olisin lapsena kaivannut sisarusta noissa tilanteissa.

Vierailija
2/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen oot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyt vain omassa huoneessa. Me voidaan olla sinun seurana täällä.

Vierailija
4/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 ap

Vierailija
5/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eivät sentään eroa. Vinkkaa niille vaikka paremman avioliiton perheleireistä, jos ovat naimisissa.

Onneksi olet jo 16, niin tiedät pian pääseväsi omillesi. Toisaalta tiesän kokemuksesta, että huoli riehumalla riitelevistä vanhemmista vaivaa mieltä silti, vaikka asuisi muualla.

Mun vanhemmat rauhottuivat eläkeikäisinä.

Vierailija
6/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle! Olen itse ollut samassa tilanteessa sun ikäisenä, inhottavaa.

Koita muistaa, että sun vanhempien mokat ja käytös ei kerro mitään siitä millainen sä olet, eikä sun tarvitse lapsena kantaa huolta aikuisista ihmisistä.

Tsemppihaleja!!!!

Vierailija
7/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla sisaruksia? Ja sit ihan muuten vaan, että onko sulla kavereita koulussa tai muuten?

Vierailija
8/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vanhemmat tappeli niin kauan kuin muistan. Ala-asteikäisinä aina pelättiin, että jompikumpi tappaa toisen. Yläasteiässä se lähinnä ärsytti. Isä hajotti kerrostalossa makuuhuoneen ikkunan kivellä heittämällä, ja kun me lapset päästettiin se lopulta sisään, se melkein puhkoi äidin silmän ja äiti syytti meitä lapsia siitä, kun oltiin päästetty isä sisään.

Vierailija
9/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sisaruksii ja on yks kaveri.. ap

Vierailija
10/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla, että on yksi kaveri. On varmaan yksinäinen olo siellä ilman sisaruksia. Ja ikävä kyllä palstakin menee kiinni nyt klo 23. Mutta kyllä sä pärjäät siellä. Aamulla on taas asiat rauhallisemmin. Tsemppiä sulle! Oot fiksu nuori, kun kirjoitit tänne. Toivottavasti meistä oli edes vähän lohtua. Voitaisipa jutella vielä pidempään. Mutta jos tulee joskus taas tällainen tilanne, niin kirjoita silloinkin tänne. Kyllä me autetaan. Toivottavasti saat nukuttuakin vielä. Hyvää yötä!

Vierailija
11/13 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin on rajansa. Mun omat vanhemmat tappeli niin että ei ollut lähellä että veri roiskui. Se oli pelottavaa. Me miehen kanssa "tapellaan" niin että korotetaan ääntä, ollaan eri mieltä asioista. Kukaan ei käy fyysisesti käsiksi toiseen. Lapsi hätääntyi pienenä tästäkin. Oli siinä selvittelemistä, että me nyt vain oltiin eri mieltä jostain asiasta.

Vierailija
12/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olekko ap vielä täällä? Mikä tilanne?

Vierailija
13/13 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei mulla sama ongelma mulla riitelee paljon ja ne riitelee myös mun vanhempien siskojen kanssa paljon ja oon ite 12 ja täytän 13 oon aika herkkä ja tää ei oo kivaa ja yritän mennä väliin eikä se onnistu:(tietääkö joku mitä voisi tehdä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi