Vierailija

Jostain syystä mulla itelläni alkaa pikkuhiljaa tuntuu vähän kiusalliselta. Opiskelen vielä tässä vaiheessa, enkä kovin suurissa piireissä pyöri. Useimmat ystävistäni ovat naisia, mukaan porukkaan mahtuu myös muutama mies. Ja oon kiinnostunu yhestä miehestä. Mä tuun tosi hyvin sen kanssa juttuu ja ollaa tunnettu toisemme jo jonkin aikaa. Kyseinen mies on tosi positiivinen ja kannustava...tosin äkkipikaisuus jä kärsimättömyys ovat hänen huonoja puoliaan. No jossain välissä keskustellaa ja viihdytään tosi hyvin toistemme seurassa...kunnes yhtäkkiä jos vaikka annan neuvoja tai tulee pientä erimielisyyttä niin katastrofin ainekset on käsillä. Hän käsittää asiat helposti väärin ja pyrkii selvittämään asiaa hieman epämiellyttävällä tavalla. Outoa tässä on se että muille naisia kohtaan hän on aina rauhallinen ja pyrkii pysymään neutraalina tukalassakin tilanteessa, mutta sitten hän ottaa vapauden korotaa ääntään ja purkaa turhautuneisuutta minuun. Olen sanonut asiasta hänelle muutamaan otteeseen ja hän pyytää nöyrästi anteeksi tai hymähtää järkkymättömänä. En oikein tiedä miten mun pitäisi enää suhtautua tähän. Ymmärrän kyllä että tapojaan on vaikea muuttaa, mutta eniten tässä ehkä harmittaa se että ihastukseni kohtelee minua aika-ajoin samoin kuin miespuolisia kavereitaan. Mitä mieltä te olette asiasta? Pitäisikö minun vaan tässä vaiheessa luovuttaa miehen suhteen vaan kysyä suoraan miksi hän tekee näin ja pyrkiä korjaamaan asiaa? Turhaudun tässä itsekin kun en tiedä mikä olisi paras vahtoehto.

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (6)

Vierailija

Ehkä hän tekee noin koska kokee voivansa luottaa sinuun samoin kun miespuolisiin kavereihinsa. Se, että hän purkaa sinuun tunteitaan kertoo luottamuksesta, ja siitä että hän näkee sinut ystävänään. Uskon että voit kertoa tunteistasi hänelle, kun koet itse olevasi siihen valmis. Vaikka sinusta välillä saattaakin tuntua ikävältä yritä muistaa hänen hyvät puolensa ja muistuttaa häntä niistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä että tapojaan on vaikea muuttaa, mutta eniten tässä ehkä harmittaa se että ihastukseni kohtelee minua aika-ajoin samoin kuin miespuolisia kavereitaan. Mitä mieltä te olette asiasta? Pitäisikö minun vaan tässä vaiheessa luovuttaa miehen suhteen vaan kysyä suoraan miksi hän tekee näin ja pyrkiä korjaamaan asiaa? Turhaudun tässä itsekin kun en tiedä mikä olisi paras vahtoehto.

Kohtelee siis miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Luulen että kyseinen mies kokee sinut kaverinaan...ja VAAN kaverinaan ainäkin tällä hetkellä. Jos et olisi ihastunut niin olisit varmaan iloinen että hän kohtelee sinua samoin kuin miespuolisia kavereitaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä että tapojaan on vaikea muuttaa, mutta eniten tässä ehkä harmittaa se että ihastukseni kohtelee minua aika-ajoin samoin kuin miespuolisia kavereitaan. Mitä mieltä te olette asiasta? Pitäisikö minun vaan tässä vaiheessa luovuttaa miehen suhteen vaan kysyä suoraan miksi hän tekee näin ja pyrkiä korjaamaan asiaa? Turhaudun tässä itsekin kun en tiedä mikä olisi paras vahtoehto.

Kohtelee siis miten?

No siis miespuolisten ystäviensä seurassa hän saattaa pistää kunnon huutosodan pystyyn, josta ei aina hyvää seuraa. Useinmiten taas hän pitää hauskaa ystäviensä kanssa ja juttelee niitä näitä. Muille naisille hän ei siis huuda, ei näytä aggressiivisuutta tai muitakaan negatiivisia tunteitaan. Esimerkiksi jos hän on porukassa sillä hetkellä ainoa mies ja joku naispuolisista ystävistäni alkaa väittelemään hänen kanssaan ilman minun puuttumistani niin asia on selvitetty melko rauhallisesti ja nopeasti. Jos taas ilmaisen oman mielipiteeni niin ympärillä olevat ihmiset saattavat hätkähtää väittelyämme jossa on sekoitettuna sarkasmia ja huutoa oikein kunnolla. Tuntuu siis siltä kuin hän haluaisi kilpailla minun kanssani samalla tavalla kuin miestenkin.

Ap

Vierailija

Sano sille vaa suoraa ettei skitsoo turhaa sulle ja kysy miks se tekee nii. Sit asia ois ainaki selvitetty.

Vierailija

Okei, vaikuttaa mielestäni siltä, että hän ei ole kiinnostunut susta sentin vertaa, kuten ei mieskavereistaankaan, ´te olette ja pysytte, osa enemmän, osa vähemmän. Muut naiset taas ovat potentiaalisia kumppaneja, miksi niille suuttua keskusteluista?

Harmi, että olet ihastunut ihmiseen, joka ei ole susta kiinnostunut vaan etsii jotain muuta, ei sussa mitään vikaa silti ole, ja ole tyytyväinen, ettei se ole susta kiinnostunut, ei ole kiva mies tuo, josta kirjoitat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat