Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään niin intohimoista suhdetta, että menee jalat alta?

Vierailija
30.01.2016 |

Tajusin juuri, että olen seksuaalisesti todella riippuvainen miehestäni. Se ei ole rakkautta riippuvuuden kaltaista. Yksi katse tai kosketus saa mut heti sulamaan. En tarkoita, että olisi aina siis seksiä, mutta ikäänkuin tuntuu, että tekisin mitä vain hän haluaa. Vihaisena hän kieltää multa kosketuksen, mikä tuntuu kauhealta rangaistukselta. Tuntuu että tekisi mitä vaan, että tulisi taas hyväksytyksi ja "pääsisi kosketuksen piiriin" takaisin. Olemme ihan naimisissa ja yli nelikymppisiä, eli ei mitään teinejä enää. Suhde oli pääosin fyysinen alusta asti, jo alkutapaamisella tunsin valtavaa kemiaa samalla sekunnilla kun näin hänet. Suhteessamme on välillä ongelmia ja hän on hallitseva kontrolloiva luonne, minäkin välillä hankala. Kuitenkin olen tässä miettinyt, että realistisesti ajatellen olen kykenemätön ikinä eroamaan hänestä tämän seksuaalisen riippuvuuden takia. Onko tämä yleistä parisuhteissa vai epänormaalia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta tunteelta, ainoa, että emme (vielä) ole parisuhteessa. Uskomatonta kemiaa miehen kanssa, en ole koskaan kokenut vastaavaa. Olemme jo reilusti yli kolmekymppisiä molemmat. Uskon, että myös minä olisin miehestä samalla tavalla riippuvainen kuin sinä omasta miehestäsi. Kuinka pitkään olette olleet naimisissa? Mutta eikös sen pitäisi olla vain hyvä juttu, että intohimoa riittää? :) Riitelettekö usein?

Vierailija
2/3 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. T:skorpparin vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten jommalla kummalla teistä tai molemmilla on venus skorpionissa.. mark my word..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi