Mies pelästyi niin paljon synnytystä ettei halua lisää lapsia.
Synnytyksestä jo 8v. Muistaa sen kuulemma kuin eilisen päivän. Synnytys oli toki kivulias kokemus enkä saanut esim epiduraalia selkävaivani takia mutta se meni ihan ok. Mies joi tolkuttomasti vettä synnytyksen aikana kun jännitti niin paljon. Huusin toki ja olin kipeä. Säikähti kuitenkin niin paljon ettei enää lapsia halua. Onko kenenkään muun mies säikähtänyt synnytystä?
Kommentit (6)
No oisivat tuikanneet sille sen piikin kikkelin nokkaan.Naurettavaa juttua!Älä viitsi.
Mies sitä ja mies tätä.Sinähän siinä synnytit.Osaa olla pöljät jutut!Joi vettä..no voi raukkaa...
No oma vika! Mitäs huusit? Minulla ei ainakaan ollut mitään ongelmia äänenkäytön kanssa..
No ei vaan.. Minkä takia sen miehen pitäisi sinne synnytykseen tulla, jos kerran ei kestä sitä? Voi niitä lapsia tehdä vaikkei isä tulisikaan synnytykseen.
Ihmetyttää miksi pitää mies pakottaa mukaan synnytykseen, kun kaikki hyvin tietää ettei se ole mitään mukavaa katsottavaa ja eroottiset ajatukset pysyvät sellaisen jälkeen loitolla useamman kuukauden. Synnytys on naisten töitä eikä miehellä ole siinä hommassa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi pitää mies pakottaa mukaan synnytykseen, kun kaikki hyvin tietää ettei se ole mitään mukavaa katsottavaa ja eroottiset ajatukset pysyvät sellaisen jälkeen loitolla useamman kuukauden. Synnytys on naisten töitä eikä miehellä ole siinä hommassa mitään tekemistä.
Mies itse halusi mukaan synnytykseen. Ja ihan normaali seksielämä meillä on sen jälkeen ollut. Heti aloitettiin seksin harrastaminen kun jälkivuoto loppui.
Ei halunnut että tavara leviää.