Vierailija

Minä kaipaan ihan kaikki eniten sitä että saatoin käydä rauhassa kaupassa eikä ollut siellä kaupassa sellainen inha tunnne rinnan alla että äkkiä kotiin.Kaipaan perhettäni kovasti jo kauppareissun aikana!
Aina ei voi lähteä porukalla.

• ylös 4
  • alas 6

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oman ajankäytön hallinnointia
Asioiden tekemistä vain itse
Spontaania kulkemista
Rahaa
Epäsosiaalisuutta
Tietämättömyyttä lasten hädästä jopa Suomessa

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kaipaa mitään. Lapset on parasta.

No sitäpä sitä!Itse tosiaan olen niin pöljäke että en lähtisi edes kauppaan itsekseni kun on jo ikävä lapsia..pieni vauva tietysti vaikuttaa paljon.

Vierailija

No toi oli aika hyvä..mieluusi tietysti itsekin ottaisin edes osan siitä teini-iän kylmyydestä takaisin kun maailman ja suomen lasten asiat ei hetkauttaneet tippakaan.Kun omia lapsia tuli niin itkettää jokaisen lapsen kohtalo ja se tuska ei aina ole ihan mukavaa.

Itkin melko monta päivää näitä pedofiili tapauksia ja sitä kun tuttava kertoi intian matkastaan jossa olivat palauttaneet vauvan poliisi asemalle.Siellä äiti oli lyönyt vauvan heille syliiin rautatieasemalla ja sanonut että se on sinun,no pariskunta oli vienyt sen poliisi asemalle tietenkin ja siellä vauvalta oli katsottu että jaaha tyttö ja väännetty niska nurin ja laitettu roskiin..

Vieläkin tulee tuskahiki kun muistan tätä kertomusta...;(

Vierailija

Katkeamattomia yöunia ja nukkumista edes klo 7 asti. No ehkä se tästä paranee, nuorin 3 v.

Seksiä silloin, kun tekee mieli, eikä myöhään illalla lasten nukkuessa, kun ei enää jaksaisi.

Parisuhdeaikaa.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No toi oli aika hyvä..mieluusi tietysti itsekin ottaisin edes osan siitä teini-iän kylmyydestä takaisin kun maailman ja suomen lasten asiat ei hetkauttaneet tippakaan.Kun omia lapsia tuli niin itkettää jokaisen lapsen kohtalo ja se tuska ei aina ole ihan mukavaa.

Itkin melko monta päivää näitä pedofiili tapauksia ja sitä kun tuttava kertoi intian matkastaan jossa olivat palauttaneet vauvan poliisi asemalle.Siellä äiti oli lyönyt vauvan heille syliiin rautatieasemalla ja sanonut että se on sinun,no pariskunta oli vienyt sen poliisi asemalle tietenkin ja siellä vauvalta oli katsottu että jaaha tyttö ja väännetty niska nurin ja laitettu roskiin..

Tuo sun tuttavan tarina ei nyt kyllä taida onneksi olla ihan täysin totta

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuo sun tuttavan tarina ei nyt kyllä taida onneksi olla ihan täysin totta

toivon että ei.aamen.

Vierailija

Aika vähän

No, oikeasti haluaisin mennä taas kahdeksi viikoksi huippuhotelliin Thaimaahan tai vastaavaan paikkaan ja päästä uudelleen sellaiseen täydellisen rentoutuneeseen ja huolettomaan olotilaan kuin joskus 10-15 vuotta sitten.
Nykyisin olen jatkuvasti stressaantunut ja ahdistunut ja aina vähän myöhässä.
En muista milloin olen voinut viettää viimeksi rentouttavaa vapaapäivää.

Vierailija

pakahdun rakkaudesta!joskus tekee oikein kipeetä kun tykkää niin kovasti lapsistaan.T.4 äiti

Vierailija

Enemmän rahaa kaikkeen kivaan. Siis omasta mielestäni kivaan. Vaikka luksusmatkusteluun.

Kolmen kouluikäisen kanssa jo Thaimaan loma on iso rahallinen panostus. Silti oikeastaan menen mieluummin sinne Thaimaahan lasten kanssa kuin vailla vaan puolison kanssa jonnekin luksuslomalle Mauritiukselle. Enkä vaihtaisi lapsia edes kymmeneen luksuslomaan vuodessa. Kaksijakoinen fiilis siis.

Mutta jos nyt jotain kaipaan, niin tuota taloudellista huolettomuutta, kun palkka oli se palkka -asumiskulut = rahaa siihen, mitä itse haluaa.

Vierailija

Spontaania seksiä, spontaaneja baarireissuja sekä katkeamatonta yöunta. Ja sit vielä lähtemisen helppoutta esim. aamuisin. Nyt täytyy taistella uhmaikäisen kanssa pukemisesta ja hermot on kireenä jo ennenkuin pääsee töihin. Muuten ei oo valittamista.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

No joskus olis kiva nukkua aamulla toooooosi pitkään, ilman että kukaan tulee vaatimaan/pyytämään jotain. Oishan toi nytkin mahdollista jos mies vaikka hoitais yhden aamun (la tai su) viikossa. Eipä hoida.

Aktiivisempi seksielämä ois kans ihan kiva. Siihenkin pystyis vaikuttamaan nytkin mutta ei kun ei.

Kyllä joku romanttinen getaway-viikonloppu johonkin tarpeeksi lähelle mutta tarpeeksi kauas olis kiva (esim hollanti, puola..), mutta tääkin johtuu enemmän miehestä kuin lapsista, koska lentopelko.

En mä koe mistään jääväni paitsi, vaikkei sillä lailla tuu mentyä ja tultua kuin ennen. Parempaa elämä nyt on.

Ruokakaupassa on kiva käydä yksin. Onneksi se onnistuu nykyäänkin. :D

Vierailija

Omaa aikaa ensisijaisesti. Puolisoani, sillä olemme etääntyneet toisistamme. Olemme vain vanhemmat :(

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat