Onko miehesi saanut parisuhteenne aikana koskaan ennenaikaista siemensyöksyä?
Kommentit (29)
Tulee aina liin nopeasti. Sanoo syyksi sen kun seksiä on liian vähän eli 2 kertaa viikossa.
Joo. Edelleen joka kerta, yhdessä ollaan oltu 18v.
Ei, aina olen lauennut juuri silloin kun parhaalta tuntuu.
Koko mies on ennenaikainen siemensyöksy. Ja tämä tarina on tosi.
Ei. 20v yhdessä ja hyvin kroppansa ja mielensä hallitseva mies:)
Ei enää,huipulla pysytään pitkään. Harjoittelun tulos. Tosin ikääkin jo 50+.
Exällä tuli tasan kerran, yhdessä oltiin 5v. Nykyisen kanssa seurustelu vuosi, vielä ainakaan ei noin päin ole käynyt. Ennemmin joskus on vaikeuksia tulla, kun joutuu pitkään ns. pidättelemään, kun haluaa että minä ehdin nauttia tarpeeksi.
On saanut. En saa mm. siksi orgasmia, miten te muut saatte? Mies ei nuole, minusta se on jotenkin tyhmää, haluaisin saada munaa kauemmin. Huono, paska mies se on.
Vierailija kirjoitti:
Ei. 20v yhdessä ja hyvin kroppansa ja mielensä hallitseva mies:)
Kai tiedät, ettei sille aina paljoakaan itse mitään voi
Vierailija kirjoitti:
On saanut. En saa mm. siksi orgasmia, miten te muut saatte? Mies ei nuole, minusta se on jotenkin tyhmää, haluaisin saada munaa kauemmin. Huono, paska mies se on.
En mäkään saanut koskaan ennen, mutta mies on nykyisin alkanut nuolemaan ja sillä tavalla saan.
Omasta mielestään 2 kertaa. Hänelle ennenaikainen on, kun seksi on kestänyt vasta kymmenisen minuuttia.
Ei ikinä.
Aina paukuttaa about 30min tai enemmän niin että on paikat hellänä
Ei onneksi.Huolehtii mun saamisen ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään saanut koskaan ennen, mutta mies on nykyisin alkanut nuolemaan ja sillä tavalla saan.
Kivat sulle. Itse en tajua, miten voisin kiihottua siitä. Minusta miehen kuulu panna ainakin lähelle sitä orgasmia. Mutta tietty kun ei pysty. Meillä erektiolääkkeet jnkv hidastivat siemensyöksyä, mutta mä tarttisin todella varman miehen tässä asiassa, sekään ei oo kivaa, että miehellä lerpahtaa, jos mä tarviin enemmän aikaa ja asentojen vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä.
Aina paukuttaa about 30min tai enemmän niin että on paikat hellänä
Laukeamisvaikeuksia, toi on sitten toinen ääripää. Oikeasti, jos joutuu puolituntia ja yli painamaan, niin ei ole normaalia sekään.
Kun laittaa klitoriksen peniksen päästä sisään ja hieroo,niin molemmat saa. Siinä raavaanpikin mies rupeaa kieliä puhumaan!
Vierailija kirjoitti:
Exällä tuli tasan kerran, yhdessä oltiin 5v. Nykyisen kanssa seurustelu vuosi, vielä ainakaan ei noin päin ole käynyt. Ennemmin joskus on vaikeuksia tulla, kun joutuu pitkään ns. pidättelemään, kun haluaa että minä ehdin nauttia tarpeeksi.
Sulla on ongelma. Tosiakka nauttii tarpeeksi jo eka pistosta. Mene lääkäriin!
Vaimoni laukesi noin minuutissa.
Pitäisikö minun tehdä siitä draamaa ja kriisi? Erota?
M
Ei kai se muunlaisia siemensyöksyjä koskaan saakaan...