Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rupsahtaako toisen raskauden jälkeen enemmän kuin

Vierailija
15.02.2006 |

ensimmäisen jälkeen? Eli jos ekasta raskaudesta maha on palautunut suht littanaksi eikä ole raskausarpia, onko todennäköistä, että välttyy roikkumahalta ja arvilta toisenkin raskauden jälkeen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa jaksoin rasvailla vatsan ihoa, toisissa söin yli tarpeen. Oma syy.

Vierailija
2/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvasin ihoa, söin terveellisemmin... silti on myönnettävä, että maha kärsi.

onneksi p***u on nyt tiukempi, en kyllä ymmärrä kuinka siinä niin pääsi käymään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh heh 3.. no hyvä et joku paikka on tiukempi:)

Selvisin kans ekassa aika vähällä. Maha palautui hyvin,navasta tuli kyllä aika ruma..ei se kyllä mikään nätti ollu ennenkään.Arpia ei tullut ollenkaan

Tissit tietty lötsähti.(ei käynyt niinkuin Anna Nicole Smitihille joka jossain haastattelussa sanoi että imetyksen jälkeen jäi ne KAMALAN isot tissit)simsalabim!

Värkki jäi vähän rääkätyn näköiseksi kun ompelivat jotenkin huonosti.Sanoivat ettei kannata alkaa korjaileen vasta kun seuraavassa synnytyksessä.

Vierailija
4/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme raskautta takana, välissä 10 vuotta jopa.. Ei raskausarpia, ei pömppömahaa.. Toki alapää on erinäköinen ku ennen, mutta seksi tuntuu paremmalta, ku ennen ;) Ja lihonutkin olen ihan reilusti 10-12 kiloa joka kerta. Kudostyypistä kiinni, sanon minä!

Vierailija
5/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ei nää täydelliset naiset voi vastata.

Tärkeintähän on se lapsi eikä oma vartalo.

Omasta puolesta voin sanoa et ekasta jäi kilot miinukselle...musta tuli liian laiha. Toisen kohdalla yritän paremmin muistaa itsekkin syödä.

Vierailija
6/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne tästä toisetakaan juuri kohonneet. Imetys on vielä meneillään, mutta eiköhän tässä napaan asti päästä, arvelen. Naama pysy suht enallaan, mutta muuten oon kyllä aivan rupsa!

Vierailija
7/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

25- vai 35-vuotias.

Vierailija
8/15 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihosin sillon 18 kg.

Toisesta lihosin vain 6 kg ja tuli pikkusen arpia ja maha ei palautunut enää kovin hyvin. Tosin en ole asialle mitään tehnytkään. Synnytyksestä vuosi.

Mutta ihme juttu, minullakin alapää tiukkeni toisen jälkeen, miten mahdollista? En senkään eteen ole mitään tehnyt.

Tissit ovat kuten suvussani neljällä sukupolvella ennen minua, isot ja roikkuneet teini-iästä asti. Nyt eivät enää niin isot, mutta roikkuvat edelleen sitkeästi;)

Odotan lievällä kauhulla, mitä kolmas mukula varrelleni vielä tekeekään.

Vierailija
9/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuulemma hyvää.

SE hyvä puoli pienistä tisseistä että ne ei ala kauheena roikkumaan...

Paitsi että näyttää ettei oo tissejä ollenkaan :(

Vierailija
10/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v ja lapset -99,-01,-05.Samoissa mitoissa kuin ennen raskauksia 168cm ja 53kg.Olen aina ollut hoikka.Raskauksista ei jäänyt raskausarpia ja muutenkin kroppa on ihan ok.

Vierailija
11/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä aikana, ja mun kroppa on kauniimpi ku koskaan, rinnat ei tieteskään niin kiinteet kun nuorena, mut mitään ei ole liikaa, ja seksi hyvää. Pari lasta tehty yli nelikymppisenä, reippaasti, ja sanottiin et se vaikuttaa fyysiseen puoleen 10 vuotta nuorentavasti, ja tän kyllä uskon.Ja pahimmillaan olin 96kg, pullataikina vatsalla, ja siitä pudotin kahdessa vuodessa35 kg, ja se vatsa hävis ihan kokonaan, eli kyllä pitäis katsoa mitä suuhunsa panee, eikä syyttää raskauksia, ainakaan kaikesta repsahtamisesta.

Vierailija
12/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen lapsen sain 29 vuotiaana ja toinen tuli kahden vuoden kuluttua. Toisessa raskaudessa sain vähän raskausarpia ja lievän laskeuman alapäähän, jolla nyt ei ole kummempaa merkitystä.

Uskoisin, kropan palautuminen on omasta syömisestä ja liikunnasta kinni. Raskausarvethan tietenkin lähtevät vain kirurgin veitsellä, mutta paljon voi tehdä itsekin. Itselläni on kova kuntoilu meneillään, että olisin yhtä vetävän näköinen kuin3v sitten. Kaikkihan on mahdollista, kun tekee jotain hyvinvointinsa eteen.

Vierailija
13/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu ja roikkuu susta.. Itte rasvailin ja hoidin itseeni enempi kun odottelin esikoista, sillon jakso itsekkäästi ajatelle itteensäkin.

Tokan kohdalla fiilis oli et jaa raskaana vai, no ei siinä sitte mitää ja olin niinkun muullonkin.. Painoa tuli 25 kiloo jota iho ei tietenkään kestäny!

Liikkuminen, imetys, hyvä ruoka ja paljon nestettä tekee kuitenkin pienen ihmeen! Synnytyksestä 4 kk ja oon palautunu upeesti.

Apteekissa on Vichyltä raskausarpien ehkäsyyn sekä niiden vaalentamiseen ja häivyttämiseen tarkotettua rasvaa. Jos ei löydy hyllyltä niin ne tilaa sitä pyynnöstä.

En oo ottanu selville voiko käyttää imetysaikana, mutta kunhan maltan lopettaa imetyksen niin lääpin sitä pinnalle! =D

Vierailija
14/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks lasta oon synnyttänyt yli kolmekymppisenä. Molemmilla kerroilla maha oli tosi pieni, joten raskausarvilta vältyin ja paino palasi nopeasti ennalleen, mutta tokan jälkeen napa jäi kauhean rumaksi. Se on sellainen turvonnut lössykkä.

Vierailija
15/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekasta raskaudesta ei jäänyt mitään arpia,vain pieni pömppömaha ja muutama kilo painoo.tokasta sitte repes kunnon arvet reisiin ja pakaroihin...molemmilla kerroilla olin ISO ja ihmettelen,miten ekalla en saanu arpia,vaik ihan samalla lailla olin ja elin kuin tokallakin...