vesi vaihinko
tyttäreni muutti vuokra asunnosta pois .oli itse kytkenyt astiapesukoneen paikkoilleen ja myös irrotantut sen asian mukaisesti, eli sulkenut tulovesi kraanan. nyt kuitenkin 1viikoa myöhmemminkun tyttäreni meni tarkistamaan asunnon ennen avaimen luovuttamista .nii oli huomaanut että vettä oli ilmestynyt hieman keittiö kaappiin . vaikka kraana olisuljetu .talon mies väitti että vesi oli tullut paluu putkesta elikkä se mistä vesi menee viemäriin. voiko tämä pitää paikkaansa .vai onko tässä kieroa peliä että vuokralainen joutuu maksu mieheksi .
Kommentit (10)
Ärsyttävistä kirjoitusvirheistä huolimatta, jos vesi ei ole pilannut rakenteita, niin ei ole mitään korvattavaa.
Onko sitten taloyhtiöltä tullut vaateita?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko vesivahinkoa?
Ei, kun vesi vai hinko, niinkuin kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun vesi vai hinko, niinkuin kirjoitin.
Jaa. Hinko se on
Luultavasti vain koneen sisällä olleet 20 litraa huilannut lattialle. ja edelleen alaketrtaan ym. tuskin tarvii mitään korvata.
Ensi kerralla virallinen asentaja tekee ja kirjoittaa todistuksen.
8000e maksua tuli tutun tutulle kun ei APK-hanaa laittanut kiinni koskaan.
Mä en kyllä ikinä lähtis asentamaan itse konetta, makso mitä makso, ja KOTIVAKUUTUS.. Se täytyy olla _AINA_
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ikinä lähtis asentamaan itse konetta, makso mitä makso, ja KOTIVAKUUTUS.. Se täytyy olla _AINA_
Yksikään kotivakuutus ei korvaa astianpesukoneen aiheuttamaa vesivahinkoa, jos kone on itse asennettu. Eikä auta, vaikka olisi itse asennettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään kotivakuutus ei korvaa astianpesukoneen aiheuttamaa vesivahinkoa, jos kone on itse asennettu. Eikä auta, vaikka olisi itse asennettu.
Luitko viestisi ennen lähetystä?