Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Expediasta?

Vierailija
30.01.2016 |

Onko kukaan käyttänyt Expediaa varatessaan matkaa? Onko kaikki sujunut hyvin?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Expedia on iso firma, samaa taloa mm. Hotels.comin, Veneren ja Trivagon kanssa. Eli lähtökohtaisesti luotettava, vaikka tietysti kaikkea voi tapahtua, kun ihmiset hoitavat asioita.

Vierailija
2/42 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Expedian kautta minulta varastettiin luottotiedot ja useita tuhansia euroja hävisi tililtä ties mihin PayPal maksuihin ja Facebook Goodseihin... En todellakaan suosittele... Ja hotelli johon varasin matkani ei ollut tietoinen koko varauksesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.... Niinpä on minullakin ollut. Hotellivaraus Expedian kautta ja kas kummaa, luottotiedot varastettu. Ja itselläkin veloitettiin hotellissa ties mitä kaupunkiveroja, mitä ei aiemmin ole tapahtunut. En myöskään aio varata enää Expedian kautta (samaa ketjua kuin Hotels.com)

Vierailija
4/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh, kaksi kirjoittajaa peräkkäin käyttävät termiä "luottotiedot varastettu"! :D :D :D

Vierailija
5/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

....Niin??... Olisiko pitänyt kirjoittaa: "lainattu luottotietoja luvattomasti"? Usko tai älä, olemme kaksi eri ihmistä, tietääkseni minulla ei ole sivupersoonaa.. Ja kyllä, luottotietoni varastettiin ja niillä pelattiin. Otti päähän, koska kesti aika kauan, että asia selvisi. Asia ei todellakaan ole naurun tai hymyn väärti.

Aion kyllä kertoa asiasta edelleenkin, kannattaa olla varovainen luottokorttinsa kanssa.

Vierailija
6/42 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tällaiset expediat edustavat yhdenlaista nettihuijausta. Tilasin hotellisuoneen Dublinista Trivagon kautta. Jouduin kuitenkin perumaan huoneen. Soitin hotelliin, hyvissä ajoin. Sieltä kerrottiin, ettei minua veloiteta koska olin tehnyt peruutuksen useita päiviä aikaisemmin. Soitin vielä seuraavana päivänä uudelleen ja varmistin asian. Varaustani ei näkynyt enään ja luvattiin , ettei veloitusta tule. Laskun tullessa sain kuitenkin 89 euron laskun ko. huoneesta. Soitin hotelliin ja kysyin syytä. Minulle ilmoitettiin, että peruutukseni olisi pitänyt tehdä Expedialle. Kuulun vasta ensimmäistä kertaa koko Expediasta, enkä edes tiennyt koskaan olleeni tekemisissä ko. fiman kanssa. Laskua ei peruta ja joudun maksamaan sen. Minusta tälläinen on eräänlainen nettihuijauksen muoto.

Mainittakoon, että olen matkustellut paljon maailmalla , joten ihan kokematon en ole.

Vierailija
7/42 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tässä varmaan jään kanssa nuolemaan näppejäni, kun varasin Rodokselle expedian kautta lennot 10.5. ja 13.5. lähdöt. Siis 2 lähtöä ja paluut. Ensimmäisestä varauksesta ei tullut mitään vahvistusta lipusta ja tililtäni ei ollut lähtenyt vielä suoritus seuraavana päivänä, kun katsoin tilitietojani ja sittenhän mie varasin toisen lennon 13.5.-23.5. Tosiaan lennot vaan, koska majoitun kreikkalaisen ystäväperheen luona. Tutkivat nytten, onko teknisellä puolella tehty virhe... no prkele onhan siellä tehty, kun ei s-postia ole lähetetty. Kai miulla nyt lentotiedot täytyy olla lähtiessäni. Ei ikinä enään netin tai matkatoimiston kautta matkoja.

Vierailija
8/42 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Expediaa olen käyttänyt vuosia, ja kaikki toiminut hyvin.

Trivago on vain hinta vertailu sivusto, joka ohjaa eri palveluihin(Booking, expedia, ebookers...) Jos pelkää luottotietojen puolesta, niin ainakaan Booking.comin pitäisi olla turvallinen.

Näistä kaikista saa muuten Bonuswayn kautta bonusta.

Vierailija
9/42 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa ostanut Expedian kautta lento+hotelli- paketin ja kaikki ollut OK. Toisessa kohteessa turistivero veloitettiin hotellissa, mutta siitä oli maininta varausvahvistuksessa.

Vierailija
10/42 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Expediasta korotettu bonus Bonuswayn kautta tämän viikon ajan.

Vierailija
11/42 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pari kertaa ostanut Expedian kautta lento+hotelli- paketin ja kaikki ollut OK. Toisessa kohteessa turistivero veloitettiin hotellissa, mutta siitä oli maininta varausvahvistuksessa.

Monissa kaupungeissa nykyään turistivero, ja se maksetaan aina vasta hotellilla.

Vierailija
12/42 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suositella!! Minulta Expedia otti 460 euroa ylimääräinen autovuokrauksen rahaa. Riitelin Ezpedian kanssa jo 2 kuukautta. Expedia sanoi ruuhkaa käsittelyssä samaa tarinaa. Luin expedian sivu Facebookissa, muiden asiakkaalta viety rahoja!!

Vierailija
13/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin huoneen expedian kautta. Sivulla luki, että expedia ei veloita varaus- eikä luottokorttimaksuja. Kun hotellissa yritin maksaa huoneen, niin sieltä kerrottiin, että expedia on veloittanut maksun luottokortiltani. Ja niin olikin jo kaksi viikkoa aikaisemmin. Rahani olivat siis expedialla lainassa kaksi viikkoa ilman korkoja. Jos asiakkaita on satoja tuhansia ympäri maailmaa, niin bisnes on varmaankin kannattavaa. Tein asiasta ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle.

Vierailija
14/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampia kertoja on tullut käytettyä n. 10 vuoden aikana. Olen varannut sekä hotelleja että lentoja. Ei koskaan ongelmia.

Vierailija
15/42 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kokemus. Reklamaatioprosessi menossa heidän virheestään johtuen ja silti eivät ole valmiita hyvittämään lentoja minulle. Asian saa ratkaista lopulta kuluttaja-asiamies elleivät tule vastaan asiassa.

Aivan paska asakaspalvelu, huonot nettisivut ja kaikki on tehty todella vaikeaksi. 0/5, en suosittele.

Vierailija
16/42 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on sijunut aina Expedian kautta matkat. Ovat olleet myös esullisia.

Vierailija
17/42 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatkaa suoraan palveluntarjoajalta eli hotellilta ja unohtakaa nuo erinäiset varaussivustot. Peruutukset ja muutokset varauksiin sekä maksut onnistuvat jouhevammin, kun voit asioida suoraan hotellin kanssa. Hintayllätyksiäkin tulee harvemmin näin toimiessa. Varaussivuston ja hotellin välissä saattaa toimia useampikin eri matkailualan taho, joten ei ihmekään ettei varausta välillä löydy hotellista, maksujen kanssa on epäselvyyksiä, peruutus- ja varausehdot ovat epäselviä eikä asiakas aina tiedä, mitä hintaan oikeasti sisältyy ja mitä ei.

Vierailija
18/42 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on siellä töissä ja on kyllä kertonut ei-niin-mairittelevia juttuja heistä työnantajana... Eli en käyttäisi palveluitaan.

Vierailija
19/42 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Expedia on sama firma kuin Ebookers.

Välillä hyviä tarjouksia esim nyt erääseen tunnettuun kaupunkiin. Siellä 4 tähden hotelli jonka normihinta 980e / 4 yötä. Nyt vain Expediassa 480 e. Varasin.

Olen käyttänyt jo kaks vuotta. Ei ongelmia.

Vierailija
20/42 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kokemus on. Oon varannut Expediasta hotellin Lapista. Hotellin sivuilla hinta oli 1020e viikko, Expediassa 680e.

Sen sijaan Ikaalisten matkatoimisto on huijannut mua kolme kertaa. Viimeksi luvattiin hotellihuone Pärnun kylpylästä, mutta sitä ei ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi